Pitäis tässä alkaa vaihteleen uudet normi etuiskarit ja jouset alle. Päädyin Sachsin iskareihin kun näyttää olevan alkuperäiset samaa merkkiä. Samalla ajattelin vaihdella kaikki mahdolliset kuluneet/väljät/kolisevat osat mitä löytyy. Eli mitä näissä uudemmissas yleensä on joutunut vaihteleen?
Iskarin yläpääntuentaa tai laakeria? Alapallonivelet, alatukivarret, koiranluut jos sellaiset näissä on, kallistuksenvakaimet, raidetangon sisemmät tai ulommat päät? Tarkotus ois saada kerralla kaikki tarpeellinen vaihdettua ettei moneen kertaan tarvii hommaa tehdä. Enkä tietenkään nyt ihan turhaan jokaista osaa viitsisi muuten vaan vaihtaa jos ei ole mitään tarvetta

Onko takapäässä jotain tukivarsia, kallistuksenvakaimia yms mitä kannattais tarkistaa?
Miten moottorin tukityynyt tai vääntötanko, vai mitkä oikeat nimet onkaan, niin kannattais tarkistaa että on ok?