Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Alumiininen/teräksinen pohjapanssari

• 5 Vastauksia
  • 3702 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tontton

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Alumiininen/teräksinen pohjapanssari
« : 27.11.2012, 00:02:25 »
Tietäiskö joku mistä voisi löytää tähän III koppaseen V70 volvoon pohjapanssarin? Jotain samanlaista kuin Koy-Sheriff. Voisi olla teräksinen tai paksumpi alumiininen. Tarkoitus vähän konetta suojata kun tulee toisinaan ajettua pienempiäkin teitä. Eihän tuo nyt isommilta kiviltä suojaa, mutta pienempiä pohjakosketuksia vastaan varmasti tarpeellinen. Itse olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole vielä tärpännyt. Koy-sheriffiltä ei käsittääkseni löydy.

Poissa Masked Jackal

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi

Poissa tontton

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Alumiininen/teräksinen pohjapanssari
« Vastaus #2 : 27.11.2012, 11:52:04 »
Tuotakin olen katsonut jo. Onkohan tuo kuinka paksua tavaraa? Vaikuttaa aika hepposelta. Koy-Sheriffin levyjä olen nähnyt. Alumiininen versio oli 6mm paksu ja se vaikutti varsin jämerältä ja hyvältä. Ainut vaan ettei saa tähän malliin.

Poissa j_tapio

• Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 27.11.2012, 12:08:54 »
Tuo volvon alkuperäinen on jotain 4...5mm durria, eli on todella lujatekoinen. Jämeriä ne Koy-Sheriffin alumiinisetkin on ja suojaa kyllä isommiltakin pohjakosketuksilta. Oon asentanu molempia volvoihin.

Poissa Masked Jackal

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 27.11.2012, 18:58:48 »
Joo, Volvon kamat ei ole tässä tapauksessa(kaan) leluja.
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa tontton

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #5 : 28.11.2012, 01:22:36 »
Onkohan tuo volvon oma panssari minkä hintainen? Tutkiskelin tuossa tuota pohjan rakennetta ja sinne saisi kyllä tehtyä itsekin tuon panssarin ja saisi kyllä juuri sellaisen kuin haluaa. Vielä kun sais jostai 3d mallin volvosta niin olis helppo koneella kattoa sopivuus ja hieroa mitat kohdilleen, mutta sellaisia ei taida niin vaan löytyä. Itseä tuossa volvon panssarissa mietityttää nuo jäähdytysaukkojen/ilmaohjaimien suuuret koot. Itse olisin jättänyt ne pois tai tehnyt niistä puolet pienemmät. Ehkä lähinnä just öljynjäähdyttimelle.

Löytyyköhän niitä muita panssareita ku volvon omalla logolla varustettuna?

Race.fi  Puotilan autokorjaamo