Hoplaa, tiivisteet,laakerit ja männänrenkaat haalittu. Aamuviikolla hain k-nokka akselin.
tänään matkahuolto toi minulle 13 millin kierokanget, riittänee vaparikoneen tehoille..
Ensviikko on hiihtolomaa joten silloin niputetaan alakerta kasaan, mitenkäs tämän k-jetin kannen kanssa, kun siinä on suuttimille ja egr:lle reijät? Kannattako nuita ruveta tukkimaan vai hommata toinen kansi, kansi mallia 530.
Mitenkäs kahenlitran kansi istuu 2.3:n päälle?
Jakun moottori tulee käyttöautoon niin mikä on "maksimi" mitä kannatta laskea kantta?
Tovereiksi littupyörä,k nokka ja tupla solexit. Mitähän katsuri sanoo tämmöisiin? Joutuuko käyttämään penkissa "tehojen" puolesta. Kestääkö mätänetin vakiolevyt vielä tälläistä?
Paljon kysymyksiä mutta en kehtaisi kaikkea oppia kantapään kautta

-Tero