Joo siihen tuli hommattua pahvisarja eli kansipahvi + yläkerran tiivisteet. Sitä nyt ei vaan tullut vaihdettua koska puristuksetkin olivat normaaleissa rajoissa ja velipoika vaihtoi vesipumpun joka vuoti akselilta. Oletettiin tämän olevan syy, mutta nyt sitten ei ole juuri muuta syytä. Ainoa rahanmeno tässä enää on kannen oikaisu, mikäli on liian kiero. Selvinnee tässä suunnilleen kuukauden sisään (kunhan veljellä on inspausta ottaa Volle työn alle). Tekisin itse vaikka heti mutta talvikelissä vaivalloista kerrostalon parkkipaikalla. Kunhan remoska on hoidettu alta pois niin kerrotaan seuraavat kuulumiset.
E: noniin, 21.2. purin kannen veljen työpaikalla itse, ja syy vuotamiseen löytyi hyvinkin helposti. Pataan on tehty jossain vaiheessa kansiremppa, ja edestä katsottuna vasemmanpuolimmaisin taaempi kannenpultti oli täysin löysällä. Kansipahviin oli kehittynyt reikä, kokoluokkaa pikkurillin päästä ekaan niveleen. Muuten oli ehjä tapaus eli vuoti sylinterin päälle niin vähän että ei huomannut tulpanreiästä katsoen, mutta tarpeeksi että hävitti nestettä ja osa valui löysän pultin kohdilta kuumaa konetta pitkin maahan / taivaan tuuliin. Paikallisella koneistamolla oli jyrsin epäkunnossa joten ei voitu käyttää siivua pois. Toivotaan vaan ettei tarvitse sen takia tehdä samaa uudestaan.

Ajeltu reipas 200 km sen jälkeen ja toiminut hyvin.