Jeps eli kyseessä on 54l suljettu kotelo, 25mm lastulevystä sen väänsin tossa eilen. Koko tuli asennusteknisistä syistä vähän itestään, mutta tarkoituksella tein "liian suuren" että saan samalla kotelolla testattua eri tilavuudet ja kuulen(?) erot. Aukominen ja väliseinän teko onnistuu periaatteessa, mutta kova homma siinä on. Pitäis saada koitettua noin suurinpiirtein 35l ja 45l tilavuudet, sen tarkemmin ei suljettua oikein kannata lähteä säätämään mun kokemuksella ja ennenkaikkea mun korvilla. Nuo styroksit yms subin aukosta siään tungettavat olis siinä mielessä siis helpoin ratkaisu. Kotelon sisämitat on 26x26x80cm ja subin reikä pitkällä sivulla 283mm joten siitä mahtuu semmosia ~4x26x26cm kokoisia levyjä tunkemaan sisälle koteloon ja työntämään päätyyn, ehkä mä ne saan sieltä poskin sitten...

Käyn töiden jälkeen kyselemässä vähäsen k-raudasta styroxin ja finnfoamin perään. Hämärä muistikuva tuli mieleen että olisin styroxia exälle joskus hakenu k-raudasta pienen levyn valmiiksi leikattuna huokeaan hintaan kun piti tauluja tehä ite, joten toivotaan että sieltä edelleen saa pieniäkin eriä. Jos tekis styroxista sopivia paloja, ja möträis niihin vielä päälle jotain liimaa tai vastaavaa joka tiivistää pinnan.