KL-varaosat  Race.fi

Motivaatio käynti Avain Vaunulla

• 7 Vastauksia
  • 3155 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Catalust

• De Luxe
  • *
  • V70 vm04 D5 @1,6bar
Motivaatio käynti Avain Vaunulla
« : 07.02.2013, 23:55:03 »
Noh tuli käytettyä tänään omaani sinisen hallissa vähän aikaa sulamassa... ...Ardic oli jumissa, kone vähän täristi, ja ohjaustehostin hukkasi nestettä... ...Noh...

- Moottorin KAIKKI tyynyt paskana
- Ardicciin pitää vaihtaa lähes KAIKKI
- Vetarit paskana
- Hammastanko pitää vaihtaa

" paljonkohan tämä lysti maksais?"

3625€ + työt...  :2funny:

Joo elkää tehkö mitään, katson ite  :o

"Ei tuolla autolla voi ajaa, se voi mennä rikki jo kotiin ajaessa, nuo vetarit on hengenvaarallisia" ( eihän tuo ole kolissu siltä osin kuin vuodenpäivät  :2funny: )

Minä katson itse mitä teen...

Noh "149€ maksas tämä tutkiminen"

No, tulipahan uus V40 (7t mittarissa) samalla koeajettua...

Pika katsauksella osat sais netinkautta 30-70% edullisemmin, joten ei tarvii kahtakertaa miettiä miten teen  8)
...3" RST hönkivä kiisseli... ...42,5/56 Garrett... ...600x300x76 cooleri... ...213hv noilla vakio suuttimilla sai... ...nälkä kasvaa kuitenkin syödessä... ;)

Poissa Sami K.

• Grand Luxe
  • **
    • VNT ahtimet kiertoon, ei roskiin.
Vs: Motivaatio käynti Avain Vaunulla
« Vastaus #1 : 08.02.2013, 00:10:43 »
Kyseisessä Kuopion liikkeessä en ole käynyt yli kolmeen vuoteen. Aina on onneksi muu keino löytynyt.
Lauseet alkavat aina isolla kirjaimella.. 1% Support
Valmet 805 lempinimi on pedo.
mikan Fanclub #1   Viivakoodien lukua läppärillä.

Poissa Kulmamies

• Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
« Vastaus #2 : 08.02.2013, 12:12:50 »
Jos sinulla on tuollainen asenne, niin miksi veit autosi Siniselle? Minkälaista palvelua/hintatasoa kuvittelit saavasi? Merkkiliikkeissä käytetään alkuperäisiä varaosia ja auto laitetaan sellaiseen kuntoon, että työlle ja osille voidaan antaa takuu, siksi hintataso on korkeampi, mitä muualla.

Minäkään en ole ikinä käynyt Kuopion Sinisellä :2funny:

Poissa Sami K.

• Grand Luxe
  • **
« Vastaus #3 : 08.02.2013, 12:40:41 »
Minäkään en ole ikinä käynyt Kuopion Sinisellä :2funny:

Catalustin tavoin minäkin opin kerrasta.  :-\  Hämikseltä oli kerran pakko hakea virtalukko mutta senkään hinta ei ollut positiivinen yllätys.

Poissa lefa1

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 08.02.2013, 14:41:16 »
joensuun avain vaunulla varasin ajan automaatti laatikon öljyn vaihtoon nii tarjosivat uutta laatikkoa naurahdin siinä vähän ja kysyin että ei kai laatikkoa tarvitse vaihtaa jos öljyt haluaa vaihtaa

huollossa olin mukana kun kierrättivät öljyä nii tuumas asentaja että "muka" öljyn seassa vettä että uus laatikko ja lauhdutin
öljyt oli aika tummat ja tikusta katsoen viinin punaiset ja laatikko pelaa tydellisesti eikä mitään ongelmia ole ollu sen jälkeen olen ajanut 6kk ja noin 15th ilman mitään ongelmia

päätin että en rahoita sellaista firmaan mikä rakennuttas koko auton jos kysyt tuulilasin pyyhkiää  :)

Poissa Sami K.

• Grand Luxe
  • **
« Vastaus #5 : 08.02.2013, 15:13:28 »
päätin että en rahoita sellaista firmaan mikä rakennuttas koko auton jos kysyt tuulilasin pyyhkiää  :)

Lasipalatsin lämmitykseen ynnä muuhun ylläpitoon tarvitaan rahuskia..   Asiakas maksaa nuo touhut, vaan en minä.

E:Autoliike ja lasipalatsi eivät ole synonyymejä..
« Viimeksi muokattu: 08.02.2013, 15:29:57 kirjoittanut Sami K. »

Poissa Ribbe

• Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Polestar
« Vastaus #6 : 08.02.2013, 15:24:34 »
Lasipalatsin lämmitykseen ynnä muuhun ylläpitoon tarvitaan rahuskia..   Asiakas maksaa nuo touhut, vaan en minä.
Älä helkkarissa, mä en tienny että asiakas maksaa autoliikkeiden tilat ???
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Catalust

• De Luxe
  • *
  • V70 vm04 D5 @1,6bar
« Vastaus #7 : 08.02.2013, 22:00:54 »
Jos sinulla on tuollainen asenne, niin miksi veit autosi Siniselle? Minkälaista palvelua/hintatasoa kuvittelit saavasi? Merkkiliikkeissä käytetään alkuperäisiä varaosia ja auto laitetaan sellaiseen kuntoon, että työlle ja osille voidaan antaa takuu, siksi hintataso on korkeampi, mitä muualla.

Eiköhän tuossa alussa ollut "syy" miksi vein sen sinne...? ...Ja ihan kuin olisin ekaa kertaa autoa ollu huoltamassa... Ja mitään Ardiciin tulee, niin hirveen monella ole sen lukonpoistosoftaa kuin sinisillä, niin ajattelinpa että kattokoon nyt koko katiskan... ...no sainpahan luettelon, missä näkyy kaikki varaosanumerot...  :)
...3" RST hönkivä kiisseli... ...42,5/56 Garrett... ...600x300x76 cooleri... ...213hv noilla vakio suuttimilla sai... ...nälkä kasvaa kuitenkin syödessä... ;)

Samppasport  Futurez