Elikkäs tarkoituksena olisi laittaa pientä viriä tohon -96 kasipätkään kun kerkiää nyt seisomaan tallissa jonkin aikaa, noutoa vaille olisi valmiina Glt nokat+kaasuläppä, eli nämähän löytyy juurikin B5254S moottorista? Nokathan menee ilmeisesti nakkaamalla paikallensa, mutta kaasuläppää varten täytyy imusarjaa vähän avartaa. Ja nyt päästään siihen minkä takia tämän aiheen aloitinkin, eli mieltä vaivaa mitenkä seokset pysyvät kunnossa näiden muutoksien jälkeen, koska säädätykseen ei olisi nyt välttämättä varaa, eikä siinä olisi järkeäkään näin pienten muutosten takia, vaan laittaa sitten kerralla enemmän palikkaa ja säätää sen jälkeen jos tarvis. Nokathan eivät seokseen yksinään vaikuta, sylinterin täytökseen vain. Mutta mitenkä kaasuläpän kanssa, osaako moottorinohjaus säätää seosta kasvaneen ilmamassan mukaan? Entäpä jos lyödään samaan settiin vaikkapa 2.5" cat back? Pysyykö seokset kunnossa?

Oma mielikuva olisi että pysyy, mutta mielikuviin ei viitsisi pelkästään luottaa vaan sen takia haen täältä varmistusta. Moottorilla kilometrejä 260tkm ja muutenkin timmissä kunnossa. Viimeiset 40tkm ollut paikoillaan n.270hp lastu, jonka puolesta kone toiminut moitteettomasti. Pientä piristystä vain kaipaisi kesäksi, kun ei mahdottomuuksiin kuitenkaan ole varaa..
