Samppasport  Futurez

940 ja kytkin/vauhtipyörä ongelma

  • 5 Vastauksia
  • 2536 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
940 ja kytkin/vauhtipyörä ongelma
« : 07.02.2013, 19:19:20 »
Morjens.

Kaksoismassasta kiinteäksi: sre 618 m3 asetelma + d24tic levy + kiinteä vauhtis.
Tuon kaksoismassan tilalle hommailin blingfactorylta kiinteän vauhtipyörän (3vko maksimi aika sanottiin) 3kk(!) odotuksen jälkeen tilanne tämä:

Vauhtipyörän sisäosaa ei koneistettu jolloinka levy on niittien varassa?!

En kai mä tollasena sitä voi pistää kiinni? Mittasin keskireijän olevan n. 13cm ja se pitäisi olla noin 15cm jotta levy ei ottais niiteillä vastaan.




Kiva ku ehdin työntää kesäauton parkkikselle ja ajaa volvon sisään... Alottaa vähän purkamaankin jo.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8041
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 940 ja kytkin/vauhtipyörä ongelma
« Vastaus #1 : 07.02.2013, 22:58:04 »
Vauhtipyörä koneistukseen vaan.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   850 -94 D5 AWD   965 -95
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: 940 ja kytkin/vauhtipyörä ongelma
« Vastaus #2 : 07.02.2013, 23:33:43 »
Vauhtipyörä koneistukseen vaan.

Näin ajattelinkin. Kiitos varmistuksesta.

Koneistuksen laatu/hinta muuten ihan saatanan hyvää. Pieni miinus tuo 3kk odotus ja tämä onkelma.

Palaan asiaan mitä pyörälle käy, soittelen huomenissa blingiin.

EDIT: Soitettu, pahoittelivat tilannetta. Pistin postiin, "lupailivat" ens viikoks jo mahdollisesti takasin. Kunhan ei vaan uudestaan shimmaus ja tasapainotus unohtuis...
« Viimeksi muokattu: 08.02.2013, 16:40:04 kirjoittanut puliukk0 »
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa _[niko]_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 ja kytkin/vauhtipyörä ongelma
« Vastaus #3 : 22.03.2013, 08:07:22 »
Ihan pakko kysyä tähän väliin kun itsekin olen suunnittelemassa juuri kyseisestä paikasta tilaavan teräksisen pyörän niin ilmoituksessa lukee  "Asetelman ja kytkinpinnan olake 0.5mm. Muista shimmata kytkimellesi sopivaksi! Tai ilmoita tilauksen yhteydessä oikea korko, niin sorvaamme sen sopivaksi" mikäköhän tuo korko mahtaa olla? mulle tulee siis vakio paineasetelma ja http://shop.klracing.se/sv/artiklar/drivlina/koppling-_-lamell/sinter-lamell-6-puck/volvo-4/fjadrande-lamell/volvo-240_740_940-med-m90-lada-fjadrad-240mm-6-puck.html ruottinmaalta tuo tai sitten juuri tuo sama paketti mikä sinunna on tiiä sitten kumpi olisi parempi vaihtoehto  ???

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 554
Vs: 940 ja kytkin/vauhtipyörä ongelma
« Vastaus #4 : 22.03.2013, 10:03:39 »
Ihan pakko kysyä tähän väliin kun itsekin olen suunnittelemassa juuri kyseisestä paikasta tilaavan teräksisen pyörän niin ilmoituksessa lukee  "Asetelman ja kytkinpinnan olake 0.5mm. Muista shimmata kytkimellesi sopivaksi! Tai ilmoita tilauksen yhteydessä oikea korko, niin sorvaamme sen sopivaksi" mikäköhän tuo korko mahtaa olla? mulle tulee siis vakio paineasetelma ja http://shop.klracing.se/sv/artiklar/drivlina/koppling-_-lamell/sinter-lamell-6-puck/volvo-4/fjadrande-lamell/volvo-240_740_940-med-m90-lada-fjadrad-240mm-6-puck.html ruottinmaalta tuo tai sitten juuri tuo sama paketti mikä sinunna on tiiä sitten kumpi olisi parempi vaihtoehto  ???

eli meinaa sitä mitta paljonko asetelman tartuntapinnasta on asetelman kiinnityspintaan + mahollinen vakiolevyn ja vaihtoehtoisen levyn paksuuden erotus, jollei tätä oo asetelmassa huomioitu
esim.1 itelle tuli toi sama vauhtis, m5 bemmin SRE-asetelma ja jousitettu kl-racingin 6-lapanen ->piti pikkusen olaketta syventää vielä

edit. kirjotusvirhe
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: 940 ja kytkin/vauhtipyörä ongelma
« Vastaus #5 : 23.03.2013, 15:50:38 »
Kunhan ei vaan uudestaan shimmaus ja tasapainotus unohtuis...

Mulle ne ei shimmannu ollenkaan vaikka näin sovittiin .. :idiot2:
144
145
945
855

 

RallyBaron  Samppasport