Autodiagnoosi  Carcom Oy

nokka-akselin päässä oleva tunnistin

  • 2 Vastauksia
  • 1703 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sendmillion

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 176
  • www.vrcf.fi
nokka-akselin päässä oleva tunnistin
« : 29.03.2013, 12:22:16 »
elikkäs auto C-70 -99 ja 2.3T5

kannentiivisteen vaihdon yhteydessä sattui seuraavaa:

eli kyseinen pakopuolen nokan päässä oleva tunnistin jätettiin paikoilleen koteloon, kun purettiin ja kun kansi kasattiin, niin sieltä tunnistimen välistä vuosi öljyä.


no, kotelo ja tunnistin irti ja kotelon tunnistinreijässä on pitkä lovi/hahlo ja vastaavasti tunnistin on pelkkä pyöreä, jotenka öljyä vuotaa sitä hahloa pitkin.

Kysymys kuuluukin, onko tämä tunnistin vääränlainen vai pitäänkö sen olla moinen ja miten sen saa pitäväksi siinä tapauksessa?  :idiot2:

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: nokka-akselin päässä oleva tunnistin
« Vastaus #1 : 29.03.2013, 12:40:37 »
En nyt ihan varma ole, mitä kohtaa tunnistimesta täysin tarkoitat, mutta auttaisiko seuraava lause yhtään?
Nokka-akselin stefan kuuluu pitää öljy sylinterikannen puolella, eikä sunnistimen ja nokka-akselin väliseen tilaan saisi tulla öljyä yhtään.
Itse tunnistin ei siis ole tiivistetty mitenkään, pikemminkin pyrkimys on päästää mahdollinen öljy vuotamaan pois, jos stefa pettää.

Poissa sendmillion

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 176
  • www.vrcf.fi
Vs: nokka-akselin päässä oleva tunnistin
« Vastaus #2 : 29.03.2013, 12:58:07 »
jaahas  :idiot2: :idiot2: eli siellä vuotaa steeffani siis...no, jo on prkl, vaikka kaikki just vaihettu...

 

Proturbo  Autodiagnoosi