Heicon hinta,maine,laatu huomioon ottaen pitäisi olla aivan muuta.
Varmasti homma kaatuu Slamit.n hoidettavaksi. Sulla on faktaa ja homma ensin Slamitille ja jos ei tule vastausta Kuluttaja riitalautakunta antaa päätöksen ja päätöksen lopputuloksesta ei ole epäilystäkään.
Maahantuoja/myyjä vastaa tuotteista ja hoitaa homman Heicon kanssa.
Kerro faktat ja kysy hoidetaanko asia keskenämme vai viranomaisten kautta.
Äläkä usko sontapuheita vastuun välttämisestä

Itse en antanut periksi ja sain uuden osan ja vanhan viallisen sain pitää.(ei Slamit)
Mieti mikä on mielestäsi kohtuullinen korvaus ja ehdota Slamit.lle ja jos ei käy niin "TAISTOON"!!!!
Suomessa on viranomaisia jotka saa palkan hommasta->anna niiden hoitaa asia ja jos eivät hoida niin ylöspäin hierarkiassa.
Tee lehteen juttu,eli asia julkiseksi

Myyjälle mainetta ja kunniaa,jos niin haluavat
