Jos jakopää on asenettu merkkien mukaan, sitä ei ole mahdollista väärin asentaa. Virranjakaja asettuu nokka-akselin päähän "epäkeskisellä lovella". Ainoa väärinasennusmahdollisuus löytyy tosin virranjakajan asennuksesta: jakaja on kiinnitetty pitkittäisillä lovilla joihin ruuvit laitetaan (joita eräissä vanhemmissa malleissa käytettiin sytytyksen säätöön). Tämä on mm F-mootoreissa estetty muovisilla lisäkappaleilla, jotka määräävät ruuvien sijainnin. Näissä tapauksissa on usein sattunut, että innokas asentaja on poistanut nuo muovinpalat säätääkseen sytytystä. Sytytystä ei näissä voi säätää, se on "itsesäätyvä". Joskus ne voivat myös tippua vahingossa. Yleensä osiin jää jälki, josta selviää mikä on ruuvien sijainti. Voi myös asentaa "puoliväliin reikää" vaikka se oikea onkin hiema sivussa