Samppasport  Futurez

850 vs V70I ajovalonpyyhinmoottori

  • 5 Vastauksia
  • 1274 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1058
  • www.vrcf.fi
850 vs V70I ajovalonpyyhinmoottori
« : 26.04.2013, 18:25:42 »
Haku ei taas lykästänyt. Onko 850 ja V70 I ajovalojen pyyhimoottoreissa joku valtaisa ero etteivät käy ristiin??

Pitäis frouvan pitkäkattoon laittaa ko. verme kuntoon ja kalliita kun ovat niin houkuttais tuo edes vähän halvempi 850-malli. (Skandix)
Onko ero vain liittimessä vai muuallakin? Vanhaa koitin jo elvytellä mutta ei se inahda, jos uusintayritys ei onnista niin sitten pitää mennä ostoksille...

Kokonaan deletointi EI ole vaihtoehto.  :nohnoh
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6384
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 850 vs V70I ajovalonpyyhinmoottori
« Vastaus #1 : 26.04.2013, 20:12:32 »
Moottori ja liitin ovat samanlaisia, mutta se akseli johon varsi kiinnitetään, on 850:ssä pidempi. Kiinnikerauta taisi olla samanlainen, mutta se on joka tapauksessa helppo vaihtaa, vaikka olisikin erilainen. Onhan se akselikin mahdollista vaihtaa, mutta mikä sitten enää on järkevää, jos ei osien hintaero ole kovin merkittävä.

hevonen

  • Vieras
Vs: 850 vs V70I ajovalonpyyhinmoottori
« Vastaus #2 : 26.04.2013, 20:59:02 »
Pyyhinmoottori saattaa olla sama, korkeudensäätömoottorin liitin on eri.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6384
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 850 vs V70I ajovalonpyyhinmoottori
« Vastaus #3 : 26.04.2013, 20:59:31 »
Ei muuten ole. Liitin on erilainen.
Mulla ei ainakaan G1 70 liitin sopinut 850:n. On liittimen uritus ihan eri.

Anteeksi vaan. :)

Vaikka ilmaisitkin asian noin jyrkästi, niin olen siitä huolimatta eri mieltä. Liittimien erot saattavat olla jotenkin kiinni vuosimallista. Omin pikku kätösin olen laittanut -97 mallin 850:stä moottorin liittimen kiinni -00 malliseen V70:iin :hello:

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1058
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 vs V70I ajovalonpyyhinmoottori
« Vastaus #4 : 26.04.2013, 23:20:35 »
Joo, ~70e/kpl hintaero pistää kyllä miettimään vaihtoehtoja. Plugin kanssa ei ole niin tarkkaa, senhän voi puukottaa mutta se akselin lyhennys saattaa olla vähän työläs. Pitää mittailla ja tutkia, jos löytyy sopivaa holkkiaihiota akselin päälle niin sitten menee tommonen 850-pyyhin hankintaan.

Harrastelulle ei lasketa hintaa...  :idiot2:
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

hevonen

  • Vieras
Vs: 850 vs V70I ajovalonpyyhinmoottori
« Vastaus #5 : 27.04.2013, 09:39:27 »
Vaikka ilmaisitkin asian noin jyrkästi, niin olen siitä huolimatta eri mieltä. Liittimien erot saattavat olla jotenkin kiinni vuosimallista. Omin pikku kätösin olen laittanut -97 mallin 850:stä moottorin liittimen kiinni -00 malliseen V70:iin :hello:
Joo, niinkuin huomaat, korjasin kirjoitukseni ennen vastaustasi. :)
Lukihäiriö...
Voipi olla vuosimallista kiinni, -97 850 ja 70 voi olla jo sama, tuolloinhan mallisarjat vaihtui. -96 850 ja 70 on vielä eri töpsä.
Omin pikku kätösin yritin seitenkympin töpsää työntää -96 850:n, eikä tosiaan mene modaamatta.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron