Joo elikkä tuomonen ropleema, että kulkee vissiin neljääkymppiä ilman että koskee kaasuun.
edittiä: Käytin koneen käydessä ruiskun sulaketta pois niin ettei kereny sammua ja alko toimiin normaalisti 
Tässä on siis varmaankin B200F tai B230F ja LH 2.4?
On tullut vastaan sellaista toimintaa, että jos "polkee" riittävästi (kierrokset käy tarpeeksi korkealla ja/tai kaasu tarpeeksi syvällä) niin tyhjäkäynti jää 1300-1500 rpm tasolle. Kun käyttää vaikka virtalukon II -> I -> II ihan hetkellisesti niin ettei motti ehdi edes pysähtyä vaan jatkaa käymistä, tyhjäkäynti palaa normaalille tasolle. Selkeästi siis liittyy jotenkin elektroniikkaan.
Ainakaan sen n. 250 euron hintaisen IMM:n uusiminen (aito Bosch-valmiste) ei minulla poistanut tuota käytöstä. Voi ehkä liittyä YKK-anturiin (kytkinkopassa) tai nopeusmittarin anturiin.