RallyBaron  Samppasport

Turvavöiden sopivuus mallien kesken..

• 3 Vastauksia
  • 1958 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MK-73

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Turvavöiden sopivuus mallien kesken..
« : 02.09.2013, 14:59:56 »
Elikkäs voihan simpura simpura., heilahti hylsy repaleen turvavyön takia.. Nyt sitten kysymys kuuluu että pitääkö olla tarkalleen samaa korimallia että turvavyö passaa? eli kyseessä on apukuskin puoleinen takapenkin vyö josta tuli hylsy.. käykö esim sedanin samanpaikan vyö vai pitääkö olla farmari ns.vyön luovuttajana.. ja autohan on -89 740 (745) jossa tämä repale vyö majailee.. :hello:
Pihasta löytyy: 760 B230FT+AW71 -89,  V70R -03 sekä S80 D5 -12

Poissa MK-73

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Vs: Turvavöiden sopivuus mallien kesken..
« Vastaus #1 : 02.09.2013, 18:43:11 »
Kävi tuuri että löysin tästä samalta kadulta diesel farkkuvolvon (745) joka oli katsastettu pakettiautoksi, sieltä jouti takavyöt, tosin sielläkin oli apukuskinpuoleinen vyö ottanut vähän siipeensä joten kuskin puoleisesta tehtiin sitten kaupat... Tämä oli minun puolesta tässä!

Poissa sfrhkki

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 03.09.2013, 12:45:36 »
 ::) oho! ikään ei ole mun autossa noita revitty / tarkastettu katsastustapahtumassa.  sama volle ollut vuodesta -95.  toki omaehtoisesti vaihdoin kuskin paukkuvyön, koska oli rispaantunut käytössä. käytettyyn toki.
olen ollut läsnä katsastustapahtumassa joka ikinen kerta. siellä oppii, kun jututtaa A-katsatuksen tyyppejä.
 ;)
katsastus voisi olla tiukempikin. kaikkien etu, että ovat tarkkoja!
_sfr-

Poissa MK-73

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 03.09.2013, 13:17:30 »
::) oho! ikään ei ole mun autossa noita revitty / tarkastettu katsastustapahtumassa.  sama volle ollut vuodesta -95.  toki omaehtoisesti vaihdoin kuskin paukkuvyön, koska oli rispaantunut käytössä. käytettyyn toki.
olen ollut läsnä katsastustapahtumassa joka ikinen kerta. siellä oppii, kun jututtaa A-katsatuksen tyyppejä.
 ;)
katsastus voisi olla tiukempikin. kaikkien etu, että ovat tarkkoja!
_sfr-
Mullakin oli jäänyt se vyö osittain palautumatta sisään kun tyttö oli irroitellu itsensä vöistä pois kun tuonne katsastukseen mentiin... Kyllä itsekkin pääsääntöisesti olen katsastuksessa mukana.. Auto kyllä katsastettiin myös viime syksynä tuolla "rispaantuneella" vyöllä mutta silloin se oli täysin sisään palautuneena eikä sitä silloin huomaa. Tänä aamuna sitten kun kävin tuo uuden vyön näyttämässä niin katsuri myönsi että jos vyö olisi ollut palautuneena niin huomaamatta olisi jäänyt nytkin.., nooh, en valita tuomiosta., ei maailma tuohon kaatunut...

Carcom Oy  Elekma