RallyBaron  Samppasport

945 pakoputkiston mitat...

• 2 Vastauksia
  • 1360 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Slerbahuuli

• Vieras
945 pakoputkiston mitat...
« : 02.09.2013, 11:28:18 »
TersK!

Pitäisi tässä jossain vaiheessa (ennen kevättä) väsätä tuohon käyttikseen uusi putki, enkä valmista halua ostaa tekemiesen riemun vuoksi! :D

Eli lähinnä kiinnostaa, kuinka paljon suoraa putkea menee mihinkin. Meneekö katilta akselin ylitykseen asti ihan suoralla putkella? Sitten ylityksen jälkeen vaimennin ja pappamutka?

Eeeei, sillä kyselin että itse ajattelin tehdä 2,5" putkesta kahdella vaimentimella, haalin osia valmiiksi.

Yrittänyt kattella, josko jostain mitat löytyisi, muttei ole löytynyt.  :-[
JOS jossain on jo topicci tälle, voisi sen vaikkapa tähän linkata. Kiitos.

Poissa B-Man

• Grand Luxe
  • **
  • 940 230FT -98
Vs: 945 pakoputkiston mitat...
« Vastaus #1 : 03.09.2013, 20:09:01 »
Meneekö katilta akselin ylitykseen asti ihan suoralla putkella? Sitten ylityksen jälkeen vaimennin ja pappamutka?

Menee suorilla, keskivaimennin tippuu hiukan alemmas tällöin mutta ei haitanne jos ei aivan sikamatala alusta.
Tuolta löyty vanha topikki aiheesta jossa pieni mallikuva.
Mulla on ite tehty putki alusta asti jos tarkempia mittoja tarttet niin voin mittailla.

Slerbahuuli

• Vieras
Vs: 945 pakoputkiston mitat...
« Vastaus #2 : 03.09.2013, 22:02:55 »
Menee suorilla, keskivaimennin tippuu hiukan alemmas tällöin mutta ei haitanne jos ei aivan sikamatala alusta.
Tuolta löyty vanha topikki aiheesta jossa pieni mallikuva.
Mulla on ite tehty putki alusta asti jos tarkempia mittoja tarttet niin voin mittailla.

KIITOS! :hello:

No lähinnä jos metrille pääsee mittojen suhteen, riittää...  :2funny:
Meinasin, että montako metriä suoraa putkea riittää? Tuon akselin ylityksen ostan ihan valmiina, mutta muuten ajattelin ostaa suoraa putkea ja laittaa kaksi vaimenninta. Pappamutkankin saatan jopa laittaa, riippuu metelistä... :P

Futurez  Kulkukoira