Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

240:seen tiukempi jousitus/iskarit.

  • 7 Vastauksia
  • 1833 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sukkamies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 184
  • www.vrcf.fi
240:seen tiukempi jousitus/iskarit.
« : 03.11.2013, 22:55:39 »
Ongelmana mutkissa taipuilu, varsinkin kun edestä on aika kireät. Asfaltilla kun perä heittää sivulle ja taipuu, niin meinaa vastaheitot olla aika vaarallisen kovia.  :2funny:
Ajattelin jotain kuormaiskareita? Mistä siis halviten tiukennusta perän jousitukseen?

Poissa Sukkamies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 184
  • www.vrcf.fi
Vs: 240:seen tiukempi jousitus/iskarit.
« Vastaus #1 : 03.11.2013, 23:08:10 »
Miten ois paksut vakaajat.
Saakos niitä iha Motonetin tiskiltä vai pitääkö tilata jostai?
EDIT: aha, kommentti katosi.

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1293
  • www.vrcf.fi
Vs: 240:seen tiukempi jousitus/iskarit.
« Vastaus #2 : 03.11.2013, 23:09:01 »
Turbon vakaajat markkinapaikalta ajan kanssa.

Poissa Sukkamies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 184
  • www.vrcf.fi
Vs: 240:seen tiukempi jousitus/iskarit.
« Vastaus #3 : 04.11.2013, 16:26:27 »
Turbon vakaajat markkinapaikalta ajan kanssa.
Tuli tässä mieleen että teoriassa putken paksuus määrittää kuinka paljon perä taipuu mutkissa, mitäs tapahtuisi jos perä ois aikalailla 80-100% suorassa mutkissa? Sitä vaan mietin et jos laittais ite sinne jonkun terästangon/palkin yhdistään puolet? Onko kokemusta?

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1293
  • www.vrcf.fi
Vs: 240:seen tiukempi jousitus/iskarit.
« Vastaus #4 : 04.11.2013, 16:35:44 »
Toinen vakaaja menee melko helposti taakse nykyisen alle tarpeen vaatiessa.

Poissa Sukkamies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 184
  • www.vrcf.fi
Vs: 240:seen tiukempi jousitus/iskarit.
« Vastaus #5 : 04.11.2013, 16:42:44 »
Toinen vakaaja menee melko helposti taakse nykyisen alle tarpeen vaatiessa.

Aivan. Tuplavakaajat. Pitääpä sumplia. Kuinkas tiukat takaiskarit yleensä ovat? Nämä on aika löysät ja menee lyttyyn kädellä painettaessa. (takaluukun kohalta kun painaa). Että onko nämä rikki vai onko iha normaalia?

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1293
  • www.vrcf.fi
Vs: 240:seen tiukempi jousitus/iskarit.
« Vastaus #6 : 04.11.2013, 16:58:17 »

Poissa Sukkamies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 184
  • www.vrcf.fi
Vs: 240:seen tiukempi jousitus/iskarit.
« Vastaus #7 : 04.11.2013, 17:08:51 »
Saisko tuolta jotain vinkkiä: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=556.0
oho, eilen yöllä koitinkin tälläistä etsiä. Nukkumaan olisi pitänyt vaan mennä ;)
Sain jo vähän hajua mitä tehdä. Korkeapaineiskarit ja ehkä kaveriksi kuormajouset. Sitten jos jotai kehittelis vakaajaan.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2013, 17:39:58 kirjoittanut Sukkamies »

 

RallyBaron  Samppasport