Purkaantuu yhtenä pakettina, vaikka takapään tuenta onkin monilinkki. Iskaripaketti itsessään purkaantuu kuin MacPherson. Tovi siinä menee purkaessa, mitä nyt muistelen niin ensinnäkin kontin puolelta täytyi yksi mutteri irrottaa, ja sitten alapuolelta loput kiinnitysmutterit. Alatukivarsia pitää vetää toisiinsa liinalla, että navat painuvat normaalia alemmas jotta jousen saa pois, koska on normaalisti jännityksessä. Ei ole normaalia iskarinvaihtoa hankalampi homma.
Paketissa jousen sisällä tosiaan iskari, jossa alajousilautanen. Yläpää kiinnittää iskarin itseensä ja samalla toimii yläjousilautasena. Tämä yläpää sitten kiinnittyy auton koriin. Eli kun tämän muistaakseni alumiinisen yläpään irrotat iskarista sitten kun paketti on autosta pöydällä, pamahtaa sieltä jousi naamalle. Eli jousi oikeilla työkaluilla puristukseen kun sitä yläpäätä ruuvaat iskarista irti.
Itselle tuli samanlaiseen normaalit iskarit vahvistetuilla jousilla. Tovi meni vekslatessa eri vaihtoehtoja, kunnes löytyi yhteensopiva paketti. Niitä kun on niin montaa eri mallia. Ei pitäisi olla samaa ongelmaa kun yhtenä pakettina asiansa osaavasta puljusta ostaa. Onko tosi että yläpääkin täytyy vaihtaa?
Olen itse ollut tyytyväinen nuihin vahvistettuihin jousiin. Perä on kunniakkaasti ylhäällä joka tilanteessa, kärrynkin kanssa. En tiedä mitkä siinä oli alunperin, mutta lytyssä oli ja iskarin varaosakoodi kertoi vain Audia tai jotain vastaavaa. Mitälie aikaisempi omistaja väkertänyt mutta Nivoja ei itselle tullessa enää ollut.