Futurez  Kulkukoira

b230FT --> b230ET

  • 7 Vastauksia
  • 3849 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa paze86

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
  • www.vrcf.fi
b230FT --> b230ET
« : 12.04.2011, 21:12:51 »
tjoo tuli tos alotettuu sellane pieni rojekti, b230ft:n lohkoo tuli muutama reikä en sit tie mitä meni :)
mut tarkotus olis vaihtaa johtosarjoineen tekniikka ku alunperin oli lh.2.2 nyt olis tarkotus upotel motronic:kia
ET:n koneineen jatkona on tomaati ja FT:n m46 ja ämneljäkuus jatkossakin.
Onko jotain mitä kannattas ottaa huomioon täs rojektissa, johtosarjoja oon alkanu jo irrottelee ja merkittee
sopiiko mikkää liittimet keskenään ku jaksais kaikkia johtoja vaihdella? mut mut tarvis varmaa kirjotel mielummi rojekti osioon kuvien kera :D  :pomo:

hevonen

  • Vieras
Vs: b230FT --> b230ET
« Vastaus #1 : 12.04.2011, 22:18:19 »
Älä nyt huonompaan vaiha. Paa mieluummin lh 2.4.
Jos paat motikan, eihän siihen kohta saa mitään osiakaan, ainakaan halvalla. Nojaa ilmamäärämittarin saa apaut 750€...
Kulutuskin on ihan kiva, ainakin lastulla.
Jos helpolla haluat päästä, mikset vaan pudota sitä et mosaa sinne ja anna lh 2.2:n hoitaa homman? :nuhtelu
Eihän siinä oo muuta eroa 2.3 koneessa kuin parempi A-nokka, 531 kansi ja vähän korkeempi puristus. Jos siis on alkup. 230 et.

Poissa paze86

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
  • www.vrcf.fi
Vs: b230FT --> b230ET
« Vastaus #2 : 13.04.2011, 00:23:29 »
njoo aluks suunnittelin lh 2.4 mut ei mukamas ollu heti saatavan menin ostaa tollassee "paskemma" mut sit taas toi lastu homma tos  lh 2.2 mistä sellasia saa vai tarviiko? ... tai nii vie voin muuttaa suunnitelmaa kun en oo 2.2 purkanu vie :D sit tarttis saaha jotain "hyviä" "Edullisia" piristys ideoita siis perhe autohan toi on :D haaveis olis kyl 300hp--> mut kyl se 250 riittäs alkuuns :P
vahvemmat veivit on tulos jne  mut kertokaahan :)
nii autoha on vähäpäästöinen :)

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: b230FT --> b230ET
« Vastaus #3 : 13.04.2011, 13:36:07 »
Ootko varma että on vähäpäästöinen vaikka katti onkin? Nuo LH 2.2 on ensimmäisiä lambda ruiskuja ja monesti on katti mutta silti EI vähäpäästöinen.

Jos auto kuitenkin on vähäpäästöinen niin motronicin kanssa on kyllä vähän niin ja näin, ei voi mennä päästöistä ihan helposti.. Laita LH 2.4 vaan, sillä mennään useisiin satoihin hevosvoimiin  ;) Johtosarjatkin on sinnepäin jo valmiiksi.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

hevonen

  • Vieras
Vs: b230FT --> b230ET
« Vastaus #4 : 13.04.2011, 15:42:28 »
Joo, jos siitä pitää saaha tehuja tuosta rakkineesta niin samaan vaivaan lh2.4 tai joku ohjelmoitava.
2.4:llä saat pienellä panostuksella tuon 350hp, oikeestaan mitään ei tarvi tehä niin saat pelkällä lastulla(+ahtopaineen nosto, vakioahdin) tollasen 220hp. Silläkin jo kerkee siwaan... :D

Poissa paze86

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
  • www.vrcf.fi
Vs: b230FT --> b230ET
« Vastaus #5 : 14.04.2011, 20:46:51 »
Ootko varma että on vähäpäästöinen vaikka katti onkin? Nuo LH 2.2 on ensimmäisiä lambda ruiskuja ja monesti on katti mutta silti EI vähäpäästöinen.

Jos auto kuitenkin on vähäpäästöinen niin motronicin kanssa on kyllä vähän niin ja näin, ei voi mennä päästöistä ihan helposti.. Laita LH 2.4 vaan, sillä mennään useisiin satoihin hevosvoimiin  ;) Johtosarjatkin on sinnepäin jo valmiiksi.

Okkei tuli mieleen ku kirjoitit et johtosarjat on sinnepäin jo valmiiks....
mitä eroja niinkuin johtosarjoissa yms samat anturit konees vai tartteeko lisäillä, vaihtaa ja poistaa..
:D hyviä kysymyksiä :)

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: b230FT --> b230ET
« Vastaus #6 : 14.04.2011, 20:56:54 »
Okkei tuli mieleen ku kirjoitit et johtosarjat on sinnepäin jo valmiiks....
mitä eroja niinkuin johtosarjoissa yms samat anturit konees vai tartteeko lisäillä, vaihtaa ja poistaa..
:D hyviä kysymyksiä :)
Hall anturin vaihtaa vr-anturiksi (jakajasta vauhtipyörälle), IMM toisenmalliseksi (?) siinäpä ne taitaakin olla? Pitäähän sinne sitten lisäillä vikadiagnostiikkaa sun muuta eli käytännössä kannattaa melkein ostaa koko johtosarja valmiina kun ei ne paljoa maksa.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa rantanen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Vs: b230FT --> b230ET
« Vastaus #7 : 14.02.2014, 17:04:05 »
onnistuko tuo motronicin vaihtaminen lh2.4 mitäs kaikkea piti muuttaa?

 

Elekma  Autoracing