0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Mekaaninen moottorin viritys
Dynaaminen puristussuhde
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
Dynaaminen puristussuhde
5 Vastauksia
4620 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
skipi
Grand Luxe
Viestejä: 312
Dynaaminen puristussuhde
«
:
25.02.2014, 22:31:02 »
Kuinka suuren
dynaamisen
puristussuhteen normi 98-bensa kestää? missä suunnilleen on kipuraja?
Moottorina vapari B-20, 92 porauksella, 43cc palotilat, KG19-nokka.
«
Viimeksi muokattu: 25.02.2014, 23:34:22 kirjoittanut skipi
»
Kirjattu
skipi
Grand Luxe
Viestejä: 312
Vs: Dynaaminen puristussuhde
«
Vastaus #1 :
01.03.2014, 15:22:00 »
Haloo... Tietoa, huhuja, kokemuksia...
Kirjattu
sopanja
De Luxe
Viestejä: 226
www.vrcf.fi
Vs: Dynaaminen puristussuhde
«
Vastaus #2 :
01.03.2014, 20:52:04 »
En tiedä dynaamisesta mutta staattinen puristussuhde tuolla nokalla vakio porauksella ja iskulla oli omassa moottorissa 11.5 pintaan. Kierroksilla nakutusta alkoi ilmenemään 36 asteen tienoilla penkissä, bensana 98.
Kirjattu
skipi
Grand Luxe
Viestejä: 312
Vs: Dynaaminen puristussuhde
«
Vastaus #3 :
02.03.2014, 12:13:14 »
Minkälaisella kannella toi sun moottori oli?
Kirjattu
sopanja
De Luxe
Viestejä: 226
www.vrcf.fi
Vs: Dynaaminen puristussuhde
«
Vastaus #4 :
02.03.2014, 15:15:46 »
Kanavia hiulattu, isommat venttiilit, laskettu jne.
Kirjattu
skipi
Grand Luxe
Viestejä: 312
Vs: Dynaaminen puristussuhde
«
Vastaus #5 :
08.03.2014, 01:21:18 »
Jos ei löydy tarkkaa tietoa ni laittakaa samanlaisia tietoja kuin "sopanja" tuossa aikasemmassa viestissä ni saadaan jotai vertailu kohteita.
Kirjattu
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Mekaaninen moottorin viritys
Dynaaminen puristussuhde