Tohon kaasuläppäanturiin on oikeat säätöohjeetkin olemassa, ei vain nyt ole käsillä. Ideana oli että tyhjäkäyntikärkien pitää olla kiinni kun läppä on kiinni ja avautua kun rajoitinruuvin väliin laitetaan 0,5 mm (en ihan varma tästä koosta) rakotulkki. Täykaasukärkien pitää myös mennä kiinni kun kaasun laittaa pohjaan. Näitten välillä on muistaakseni 20 hammasta, joitten yli kosketin juoksee kun läppää avataan. Testin voi suorittaa laittamalla virran päälle ja kääntämällä läppää käsin, suuttimista pitäisi kuulua 20 naksausta kun läpän kääntää hitaasti auki asti, kiinni päin mennessä ei yhtään. Itselläni oli tuo anturi aikamoisen hapettumakerroksen alla, joten kannattanee putsata contact cleanerilla tms, muovikoteloisen anturin saa ainakin auki. Ilmeisesti on olemassa metallikoteloinen versiokin, en tiedä saako sitä rikkomatta auki.