Elekma  Autoracing

C70 ja kauko-ohjauksen ohjelmointi..

• 1 Vastauksia
  • 1397 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Axu85

• Grand Luxe Touring
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
C70 ja kauko-ohjauksen ohjelmointi..
« : 17.06.2014, 19:43:50 »
kahta eri tapaa olen kokeillut, mutta tuloksetta. onko muita tapoja kuin nämä seuraavat?

Lainaus
Esimerkki kahden (2) avaimen koodaamisesta:

Laita avain virtalukkoon, OFF-asentoon. Käytä avainta OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON Viidennellä kerralla jätä virta ON (II) asentoon ja paina kauko-ohjaimen painikkeesta 5 sekunnin kuluessa. Ensimmäisen ohjaimen koodaus on näin tapahtunut, ainakin uudemmat 850:et antavat merkin vilauttamalla vilkkuja. Tästä on kymmenen (10) sekunnin kuluessa painettava toisen kauko-ohjaimen painikkeesta jolloin myös se saadaan koodattua.

Tämän tehtyäsi ota virta-avain pois virtalukosta, astu ulos autosta ja kokeile molempia avaimia.

Lainaus
Lopulta löysin joltain jenkki-volvo-foorumilta ohjeen, jossa neuvottiin kääntämään virrat kerran II-asentoon ja sitten OFF-asentoon, ottamaan avain pois virtalukosta ja painamaan kaukosäätimen LOCK-nappia kolme kertaa viiden sekunnin sisään. Tämän tehtyäni, suureksi yllätyksekseni ovet rapsahtivat lukkoon ja avain oli taas pelikunnossa. Tämä tiedoksi kaikille, jotka ovat saman ongelman kanssa tuskailleet.
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa jose

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: C70 ja kauko-ohjauksen ohjelmointi..
« Vastaus #1 : 18.06.2014, 17:54:32 »
Riippuu siitä minkälainen kauko-ohjaus siinä on. Jos on samallainen kuin minulla joudut käymään volvolla. UUsi kauko-ohjain
maksaa vähän yli kaksisataa ohjelman kanssa. Voihan siinä olla jotain muuta vikaakin jos sulla on kake ennen toiminut.
Vanhemmat ohjaimet saa itse ohjelmoitua.

Autodiagnoosi  Carcom Oy