Päiviä.
Kansi ja muut roinat otettu irti vanhasta koneesta ja huomattu että pikku garetti sylkee öljyä imupuolelta sekä imusarjassa oli öljyä, joka voisi olla osa syy koneen kiertämiseen, sekä parissa sylinterin välissä oli öljyä lohkon puolelta, kansi oli kuiva.
[/url
[url=http://aijaa.com/qNPswB]


Pientä garrettia en pistä enään takasin koneeseen ja uutenkaan ei ole varaa... Isommalla taas olisi ongelmia heräämisen kanssa joten kalamies ehdotteli että rakentaisi "qiuck spool valven" joka voisi olla ihan toteuttamisen arvonen juttu. Tietysti helpompi olisi vaihtaa ahdin vähän pienempään. Mutta tuo qiuck spool valve kiinnostaisi ja helposti toteuttettavissa koulun laitteilla.
Toinen asia mitä huomasin että ahdasta on turbolle ja plaseeraaminen järkevästi on melko hankalaa, joten jos koneen saisi käännettyä suoraksi niin saisi sen ~10cm lisätilan mikä riittäisi. Mutta onko näitä koskaan käännetty suoraan? Pitääkö kytkinkoppa halkasta ja hitsata takasin uuteen asentoon? Vai onko muitakin keinoja?