Joo, eihän tämä mikään turbo olekaan.. Normaali 10V Bensakone, korjattu otsikkoon

Autolla 300tkm päästelty..
Elikkä tuota ilmaa sekä myöskin sitä pakokaasua tulee tuolta öljynerottimelta tulevasta putkesta/letkusta joka tuohon liekkilukkoon tulee, eli huohotus kaiketi on kunnossa kun pieni alipaine öljynmittatikun reiästä sormeen tuntuu niin ikään..
Elikkä vikahan on aika yksinkertainen, öljyt pääsee palotilaan kuin myös sitten pakokaasu moottoriin.
Syypäänä paska kone, tai sitten nuot venttiilivarren kumit..
Miten tuon vianaiheuttajan nyt sitten paikallistaisi? Puristuspaine mittauksella kaiketi selviää jos männän välistä tavaraa enempi lykkää?
Kumien kuntoa tuskin voi selvittää, muuta kuin purkamalla ja katsomalla..
Mutta kovaa ajoa vain, kun kerran muuten käy ja kulkee hienosti ja pakokaasutkin pysyy ja kiertää moottorin sisuksissa ettei tarvi sentään sitä käryä haistella
