Se on tässä kuvassa tuo pömpeli imusarjan etupäässä johon tulee alipaineletku kaasuläpän läheltä.

Tuo kuva on et-turbosta mutta kun katsot ykkösen suuttimesta vähän oikealle(suutin tuo vihreä).
Jos otat tuon ohuen alipaineletkun irti ja lyöt käyntiin, tulee bensaa tuosta säätimestä-->säätimen kalvo on rikki.
Voit myös tehdä yksinkertaisen imutestin: Tuo pikkuletku irti imusarjan päästä ja letku suuhun+ imua. Jos ilma tulee läpi surutta, säädin on entinen ja ajaa polttoainetta alipaineletkun kautta imusarjaan-->kulutus kova ja seokset pielessä.
Tokihan siellä letkussa vähän bensa käryää normaalistikin kun on yhteydessä kaasuläpän kautta imusarjaan/suuttimiin.
Ps. Ootko nollannut koodit immun vaihdon jälkeen?
