Elikkäs kaikki laakerit ja männänrenkaat tuli koneeseen vaihdettua ja sillä hävisi ylimääräiset resonanssit ja värinät.
Alkukesästä tuli myös innostuttua maalaamaan maski ja listat mustiksi, sekä sorvautin etuiskareihin 8 senttiä lisää kierrettä ja lyhensin lesjöjä 1,5 kierrosta, jolloin tuli pientä muutosta myös ulkonäköön.
Nytten olen autolla noin kuukauden ajellut ympäri kyliä, ja kyllä se näyttäisi pelittävän niin kuin pitääkin. Kytkinkin pitää nyt
ihan erillailla SRE;n voimin, kuin viimekesänä, jolloin oli käytössa se motonetin 940 turbon kytkinpaketti, josta paineasetelma päätti luovuttaa.
Muutama kuva auton nyky ulkoasusta:


Alla olevat vanteethan autoon eivät ole koko aikana milläänlailla sopineet, mutta saavatpa olla viel ainakin hetken alla, kun ei ole parempia vaihtoehtoja ilmaantunut...
