Race.fi  Puotilan autokorjaamo

S70 ABS valo palaa/osien vaihto

• 18 Vastauksia
  • 8610 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sfrhkki

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: S70 ABS valo palaa/osien vaihto
« Vastaus #15 : 18.05.2013, 21:30:31 »
http://www.freewebs.com/dacvolvo/ABS08.JPG juopoteltavat kohteet ainakin ja koko juttu tuolla: http://www.freewebs.com/dacvolvo/absrepair.htm
Itse en väheksy millään muotoa kenenkään osaamista ko. asiassa, mutta jos vähänkään epäröi osaamistaan suosittelen ammattilaista jolta löytyy tinaimurit ja luupit jne. ja osaaminen.
Itse sulatellut eri metalleja n. 20v silti vein tutulle tv-korjaajalle ja hän n.5€ kaffe-kassa korvauksella juottanut nuo mun viemät boxit.

eikös nuo kaikki löydy meiltäkin, joilla ei ole minkäälaatuista kokemusta, koulutusta, tahikka kokemusta asiaan!
toki meihin pätee se, ettemme epäröi asian onnistumista - lopultakaan siinä ei ole kovin suuresta asiasta kyse.
siinä on toki kyse ihan siitä "tee se itse mies"-filosofiasta.  se on kaiken yli menevä jutska!
O0

Poissa 850Z71S80

• Grand Luxe
  • **
« Vastaus #16 : 18.05.2013, 21:49:33 »
ton kuvan perusteella olen juottanut boksit :)
Sama täällä... siis olen kopioinut tuon kuvan paperille ja sitten sen kanssa juopolle boxin kanssa.
eikös nuo kaikki löydy meiltäkin, joilla ei ole minkäälaatuista kokemusta, koulutusta, tahikka kokemusta asiaan!
toki meihin pätee se, ettemme epäröi asian onnistumista - lopultakaan siinä ei ole kovin suuresta asiasta kyse.
siinä on toki kyse ihan siitä "tee se itse mies"-filosofiasta.  se on kaiken yli menevä jutska!
O0
:D Niinkuin se Aku Ankan mainos... mitään ammatti miehiä tarvi pienien asioiden hoitamiseen...
YOURS CAN GO FAST... BUT MINE CAN GO ANYWHERE.

Poissa sfrhkki

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #17 : 19.05.2013, 18:19:17 »
Syöpäsäätiöiden tukeminen ei ole minun juttu. Näin se vaan on. Säästetty euro on yllättävän suuri raha tienattavaksi. Rakennusliittoki alkoi pelotellla meitä ti-ihmisiä- eurojen kiilto silmissä tietty- telineasiolla. Arvatkaapa oliko mulla hauskaa... :2funny:

Poissa lutikka

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #18 : 23.05.2013, 11:59:48 »
O0

Täällä vaihtelee jengi sujuvasti mm. vetarin kumeja ym. Pidän kyllä esim. vetarin kumien vaihtoa paljon kovempana suorituksena kuin parin nastan juottamista. Niin työmäärältään kuin vaikeusasteeltaakin.

Proturbo  Autodiagnoosi