Futurez  Kulkukoira

Srs turvatyyny vaatii huollon

• 4 Vastauksia
  • 2841 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Uuno

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Srs turvatyyny vaatii huollon
« : 10.10.2014, 17:46:50 »
Ko. valo ja teksti ilmesty v50 2.0D:n kojetauluun. Autossa on ollut aika heikko akku se sanoi sopimuksensa myös melkein samalla hetkellä. Voiko akun heikko kunto aiheuttaa tämän vian? Akku on nyt uusittu, mutta valo palaa edelleen.

Mitäs tässä voisi nyt itse tehdä ennenkuin autoa viedään kalliimpiin tutkimuksiin tai onko Jyväskylässä kenties joku kuka voisi tätä vilkaista?

DuudX

• Vieras
Vs: Srs turvatyyny vaatii huollon
« Vastaus #1 : 11.10.2014, 18:26:33 »
Ihan aluksi vois koittaa nollata vikakoodit.  ::)

Poissa Uuno

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 11.10.2014, 19:51:18 »
Auto oli puskurin maalauksessa sinisellä ja ongelma tuli sillä hetkellä, kun vein auton sinne. Nollaus ei onnistunut eikä asiaa enää tarkemmin tutkittu. Nyt autosta on ilmeisesti startti vetelemässä viimeisiään, joten voiko tämä vaikuttaa jotenkin asiaa? Akku on uusittu ja startatessa auto pitää ihme kolina ääntä ja käyttäytyy samallalailla kuin akku olisi lopussa.

Poissa anssi68

• Hallituksen jäsen
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Volvo V70
« Vastaus #3 : 12.10.2014, 20:12:35 »
Auto oli puskurin maalauksessa sinisellä ja ongelma tuli sillä hetkellä, kun vein auton sinne. Nollaus ei onnistunut eikä asiaa enää tarkemmin tutkittu.

Auto takaisin ja laittavat kuntoon, jos kerran oli viedessä kunnossa.

Onko huoltotilauksessa mainintaa valon palamisesta vai huomattiinko koko asiaa ennen luovutusta ??
Harrastekäyttis: Volvo V70 2,5T geartronic 2007

Poissa Uuno

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 12.10.2014, 20:40:17 »
Kaveri kuka ajo auton sisälle luuli että valo on palanut koko ajan koska se paloi sen laittaessa auton käyntiin. Minulla se ei palanut 10 min aikasemmin.

Missään ei ollut mitään mainintaa valon palamisesta. Minua epäilyttää nyt tämä starttiongelma vian aiheuttajaksi.

Proturbo  Autodiagnoosi