Nojoo aikaa on kulunu eikä tämä kummemmin oo eristynykkää...
Kansi tuli foorumilaiselta, miraseetit, kanavista useempi milli lähti, tais olla 5mm ja 5mm kanavan kyljistä, jäykemmät jouset... Tuli vasta jälkeenpäin mieleen että jos palotilaa muokkais tasasemmaksi, ns. Terävät reunat pois, kansihan on hyllyssä, ei sitä tiedä vielä mitä tapahtuu

Kansi on kuitenki laakereita ja nokan välyksiä vailla valmis.
Lohko puhallettiin ja maalattiin

"cursed painted block"
Venakopastaki tuli vähä erilainen, valkonen pohja ja "volvo" logo tulee mustalla, kaikki mattana

Laatikon ostin ku halvalla sain... Iso zf... Joten m47 lähti kiertoon...
Kytkin oli 240mm, mutta keskustelin tutun kanssa ja meinas että volvon sylinteri ei kestä, tästä syystä tuloo 228mm, asetelmaa ei vielä olla päätetty ja potta varmaan koneistetaan lituksi ja siihen paikka bmw:n asetelmalle...
Korista löyty pari ylläriä mm. Kaarien sisältä joudutaan hitsaamaan takasi kiinni kylkeen... Noh taidetaan levittää samalla ku ovat ruostuneet sopivasti irti... Helmat parhaat päivät eläny, oik. Etuvalon kohdasta hilseilee maali...
Bendixin sähköt myitiin, siis uusi mootorinohjaus hakusessa...
Enitenhän tässä siis on vain suunnitelmat menny uusiksi

Edit: Eihän kannessa mitää laakereita ole...

eli säätöpalat pitää vain hommata laittaa, tuos tutkin kantta, viimmesessä pukissa oli kunnon railo, tuntu kynnellä hyvin. Onko ok vai koneistus ja holkit/laakerit pukkiin?