RallyBaron  Samppasport

v70 -08 sähköinen takaluukun lukko

• 3 Vastauksia
  • 2404 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa megamuuli

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
v70 -08 sähköinen takaluukun lukko
« : 05.11.2014, 17:14:46 »
ongelma on takaluukku ei pysy alhaalla. kun napista painaa luukku lähtee alas ja käy alhaalla ja lähtee takaisin ylös. kahvasta keskeyttää ylös nousun ja yrittää laittaa käsin niin lukko naksuu ja surisee ja alkaa nostaa taas luukkua. olen yrittänyt säätää vastakappaletta mutta jos saa toimimaan niin luukku jää löysälle.

mikä neuvoksi??? >:(

Poissa Kulmamies

• Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: v70 -08 sähköinen takaluukun lukko
« Vastaus #1 : 05.11.2014, 17:19:08 »
Ensihätään auttaa, kun otat sähköluukun sulakkeen pois. Se löytyy tavaratilan vasemman sivukannen alla olevasta sulakerasiasta. Sulakkeen numeroa en muista, mutta ohjekirjassa on maininta mikä se on. Tämän jälkeen luukku toimii manuaalisesti ihan normaalisti.

Itse vika on lukkolaitteessa. En tiedä saako sitä jotenkin avattua ja korjattua, mutta ainakin koko lukon uusimalla tulee kuntoon.

Poissa megamuuli

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 05.11.2014, 17:33:26 »
kiitos vastauksesta. täytyy muuttaa se manuaaliseksi ja uusia lukko jossakin vaiheessa.

Poissa megamuuli

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 11.11.2014, 16:16:39 »
homma vissiin korjaantui... tein lukkolaitteelle bräkleen pesun ja aseöljy voitelun paineilman kera kolmeen kertaan. ilmeisesti lukkossa oli jotain töhnää sisällä ettei lukko sulkeutunut. nyt on taas toiminut moitteetta.

RallyBaron  Samppasport