Pari vinkkiä heti alkuun ->
-Eli heti ensimmäisenä ennenkuin nostat autoa, kokeile, että napamutterit lähteät auki (itsellä piti käydä vianorin pulttimyllyllä rätkäisemässä).
-Auton nokka tarvii saada kunnolla ylös eli tarviit pukit + lankut
helmojen alle (apurunkoa lasketaan, joten sen kohdalle ei voi pukkeja laittaa).
-Vetarit pitää ottaa pois niin samalla vaivalla tuohon vaihtaa vetoakselintiivisteetkin. Vetoakselit lähtevät varovasti kammeten sisäpäästä ihan kevyellä nykäisyllä
-Tarviit jonku moottorinkannattimen. Itsellä oli "kakkosnelonen" pehmikkeiden kanssa iskaritolppien päässä johon oli porattu reikä jonka läpi meni kierretanko, jossa oli J-koukku päässä ja tuli siihen moottorin ylätukikumin rautaan kiinni.
-Itse laskin apurunkoa joka nurkasta, mutta kuskin puolelta niin alas kuin menee ja tunkilla otin vastaan. (muista irroittaa se moottorin ylätuki)
-Jos noissa tiivisteissä haluaa vähän säästää niin niitä ei ole pakko hakea esim. wetteriltä. Elring, reinz... kyllä toimii aivan yhtä hyvin.
-HUOM! En ole aivan varma, että tarviiko laatikkoa ottaa kokonaan pois vai mahtuuko tuom kytkimen vaihtamaan koneen ja laatikon välistä, mutta jos nuo stefat vaihtaa niin varmaan helpompi irrallaan
-Jos mahdollista niin ota kaveri matkaan hommaan... Helpottaa kummasti nimim. Itsekseen automaatti -> manuaaliswapin tehnyt
Pistä sähköpostisi niin laittelen vähä kuvaa. Kannattaa googletella ulkomaisilta foorumeilta ku siellä on varmasti projektikertomuksia kuvineen