Kuten todettua, ei koneesta voi saada ulos yli 100% voimaa

Jos siis kaikki sata menee eteen, kulkee auto etuvedolla, kun taas kiinteä neliveto olisi 50/50% jne. Vetosuhde on siis yhteensä aina sata, vain Matti Nykänen pystyy 50/60% suhteisiin
Käsittääkseni Volvon viskonelikon perä on jotakuinkin sama, kuin 960 Volvossa, eli lukollinen multi-link. Ja kulkee se tarvittaessa pelkällä takavedollakin, ei tosin kovin hyvin. Edellä mainittu perustuu nimim. Rusakon kertomaan, kun oli nelikko ärrästä etuvetari poikki ja autolla pääsi kuitenkin liikkumaan käytännössä takavetoisena. Visko+automaatti vaan kuulemma teki vedosta aika kuminauhamaista

Ja kyllähän sinne viskon tilalle voisi jäykkää kardaania ajatella, mutta vain jossain jääratarassissa korkeintaan. Joku paikka hajoaa ennen pitkää ja varmaan nopeastikin, jos pitävällä pinnalla ajelee "lukko päällä". Tällöin vaikka eri tahtiin kuluneet etu- ja takarenkaat riittävät aiheuttamaan riitävän suuren pyörimisnopeuseron, joka rikkoo paikat, vaikkei autolla koskaan käännyttäisi, jolloin viimeistään jonkinlaista keskitasauspyörästöä tarvitaan.