KL-varaosat  Race.fi

Tampere/Nokia/Ylöjärvi HUOMIO!

• 19 Vastauksia
  • 8183 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa uisteeelu

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Tampere/Nokia/Ylöjärvi HUOMIO!
« Vastaus #15 : 30.12.2014, 22:51:02 »
Pakittamalla joutunut noita kiviä ruopimaan?
et kaikki on nähnyt auton mut ei rekkarii öööö  :-[
karjala takaisin vaikka pullo kerrallaan

Poissa sjos

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
« Vastaus #16 : 31.12.2014, 11:29:18 »
Tähän sitten jatkossa vain ja ainoastaan asiallisia kommentointeja!

Jos on tietoa autosta/tapahtumasta.
« Viimeksi muokattu: 31.12.2014, 11:38:32 kirjoittanut sjos »
:smoke:

Poissa mia123

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #17 : 02.01.2015, 03:34:01 »
syyllinen ilmesesti nyt löydetty tai itse olen siitä aivan varma mutta annan poliisin hoitaa. näin täsmälleen samannäköisen volvon ja kuski näytti täysin samalta mitä mun muistikuvat kertoi (abcn pihassa tänään), kyydissä oli porukkaa. kun auto lähti ajamaan abcltä lähdin perään kun ajattelin että katson vähän onko se yhtä hulvaton liikenteenvaarantaja kun se joka rikkoi mun ikkunan. ajoi punaisia päin, löi jarruja lukkoon kun ajoin takana,koukkasi kävelytielle ja ajoi niin läheltä viittä jalankulkijaa, että joutui jalankulkijat väistämään. pysähdyin ja pyysin jalankulkijoiden yhteystietoja jos poliisi haluaa kuulla heitäkin. ajoin hetken vielä auton perässä ja ajoin sen vierelle ja viitoin pysähtymään.
auto pysähtyi lopulta kun yritti hetken ensin eksyttää meitä. ärsytti niin paljon että halusin henkkohtasesti päästä sanomaan asiasta. volvokuski kielsi kaiken ja väitti ettei ole ajanut punaisia päin jne, vaikka rekkari oli otettu ylös jo abcllä tänään kun lähdettiin auton perään. naureskeli vaan ja virnuili mulle kun toitotin että se ajaa tosi vaarallisesti ja että tommosesta liikenteen vaarantamisesta voi lähtee korttikin hyllylle. eipä näyttäny jätkää kiinnostavan yhtään. sapettaa kyllä vieläkin.. noh huomenna poliisille sit vaan ilmotusta.. edelleenkään ei tietenkään oo todisteita että ois sama auto joka ikkunan rikkoi...

Poissa v-femtio

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #18 : 02.01.2015, 17:54:40 »
Kai on videokuvaa tapahtuneesta, muuten voi olla tämä tuore tapauskin vähän niin ja näin.

Poissa lassii

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #19 : 03.01.2015, 13:27:08 »
Kai on videokuvaa tapahtuneesta, muuten voi olla tämä tuore tapauskin vähän niin ja näin.

Ei Suomi sentään mikään jenkkilä oo jossa tarvitaan miljoona todistetta et voi todeta syylliseks. Ihan pätevä mun oikeustajun mukaan on tuollanen lausunto minkä jo kaikki varmaan lukikin. Eiköhän tämä sankari vielä kiinni jää.
V70 TDI

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron