Race.fi  Puotilan autokorjaamo

VOLVO S40 98 T4 APUA KAIVATAAN

• 1 Vastauksia
  • 1088 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mirrrree

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
VOLVO S40 98 T4 APUA KAIVATAAN
« : 15.01.2015, 19:57:22 »
Moi! En löytänyt tähän liittyvää topiccia joten tein nyt tälläsen nopeesti, eli tarvitsin NOPEASTI apua!! Olin siis ajamassa normaalisti volvolla ja nostin musiikinvoimakkuutta, tämän jälkeen rupes varashälytin soimaan, noh se sitten sammui itsekseen, mutta kun astuin autosta ulos, olin kotona vähän aikaa, avasin takaoven, niin rupesi taas hälyttämään, teki samaa myös takaluukulle. Sain sammutettua. Ajoin n. 30km ja yhtäkkiä taas kun nostin musiikinvoimakkuutta rupesi taas hälyt soimaan kesken ajon. Yhtäkkiä ajaessani meni ajonesto päälle, olen kokeillut kaikkea ihan perusjuttuja eli akun napa irti yms.. vein auton korjaamolle jossa siihen vaihdettiin uusi boxi, vietiin autosalpaan koko auto, uusia avaimia koodaamaan, ei toimi volvo avaimien koodauksen jälkeen, ajonesto on saatu pois, mutta virrat kääntää avaimesta, niin ei vaan anna käynnistää, kaikki valot lyö kojetauluun yms mutta ei siis käynnisty,ei anna edes sytyttää konetta... Autosalvan mukaan siis ajonesto on ohitettu, eli onko täällä tietäjiä missä on vika? Tarvisin apua nopeasti!!

Pahoittelen jos on jo tälläinen ketju, tarvitsisin apua todella nopeasti.. Auto siis Volvo s40 1.9 T4 1998 vm.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2015, 20:05:00 kirjoittanut mirrrree »

Poissa Moxi

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: VOLVO S40 98 T4 APUA KAIVATAAN
« Vastaus #1 : 17.01.2015, 12:13:46 »
Alkasin tutkimaan johtosarjoja onko yhteen sulaneita  versioita..
Volvo V50 2.0D -05
ex- Volvo S40 T4 -02
ex- Toyota Corolla dx 1,3 2E -85

Carcom Oy  Elekma