Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

s60 01 sähköpenkin toiminta

• 16 Vastauksia
  • 12916 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Huhankolli

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: s60 01 sähköpenkin toiminta
« Vastaus #15 : 27.11.2015, 19:18:50 »
Edellisessä V70 -01 toimi muistit, ja tunnisti avaimet. Nykyisessä -02 V70 on vain yksi avain, ja kaksi käyttäjää joten avainten muistamisella ei ole merkitystä. Ihmetystä aiheuttaa se, että aina kun avaa ovet ja starttaa, niin kuskin peili menee ala-asentoon. Tuntuis hullulta, että se olis joku muistissa oleva asento koska kukaan tuskin haluaa peiliä ihan alas laittaa? Ja sitten kun eukon jäljiltä yrittää saada penkkiä taaksepäin, niin menee 10-20 sekunttia ennen kuin penkin nappulat alkavat tottelemaan. Olen yrittänyt laittaa peilin oikeaan asentoon, ja tallentaa 1 muistipaikkaan. Penkki ei koskaan liiku vaikka olis missä asennossa ja avaa ovet. Ainoastaan peili liikkuu alas, ja penkki alkaa toimimaan vasta hetken kuluttua. Missäköhän vois olla vika? Akkuakin pidin irti muutaman minuutin, pitäiskö sillä nollaantua muistipaikat?

Poissa vemppu

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: s60 01 sähköpenkin toiminta
« Vastaus #16 : 31.05.2019, 13:56:50 »
Hep,

lainaan tätä vaikka mallina V70 ja vuosimalli -06...

Avainmuisti toimii pääsääntöisesti aina, mutta pari kertaa kun olen itse mennyt autoon,penkki ei ole säätynyt automaattisesti vaan minun on pitänyt asettaa penkki muistipaikalle (tallensin ekalla kerralla 1 muistipaikan samaan asentoon kuin avainmuisti)

Voiko johtua esim siitä, että minä tai edellinen kuski on unohtanut lukita auton välillä? Eli jos penkki on edellisen kuskin säädöissä, ja avaan lukon omalla avaimella -jos ovi ei ollutkaan lukossa säätyykö penkki silti? Voihan tuota testai lla kunhan tästä kotia pääsee.

Tänä aamuna kun vaimo lähti omilla avaimilla, auton... ei tuvan ;), reissuun niin ei ollut penkki siirtynyt paikoilleen vaikka mm. eilen niin teki. Lukitsin ovet kyllä oman ajokertani jälkeen, joten jotain epämääräistä tuossa toiminnassa on kun satunnaisesti jättää siirtämättä istuinta avaimen mukaisesti. Peilit olivat kuulemma kohdillaan. En huomannut kysyä, siirtyivätkö silloin kun muistipainikkeesta siirsi istuimen kohdilleen...

Onkohan ainut apu akku-nollaus vai mikä? - Silloin kun toimii, niin hieno ominaisuus...

--
"If I die... I die..." <- joku

Futurez  Kulkukoira