First of all. Katso että sulla on riittävät työkalut ja tarvittavat osat, ettei jää sen takia homma kesken. Momenttiavain, torxeja, jousipuristimet (sakara-avain "tähtimutterin" aukaisuun, ite sain omasta lukkopihdeilläkin, kohta 29, osa 6) ja perus työkaluja, ei siis mitään ihmeellistä. Ja osia mahdollisesti joustintukilaakeroinnin osat, kumivasteet pölysuojineen.
Tuo yllä oleva ohje on hyvä käydä läpi.
Peset huolellisesti kaikki avattavat pultit painepesurilla (etenkin torx kanta niveltangossa ja abs anturin kiinnityspaikka. itse sain jonkun kakan kierteeseen ja pultti poikki kiinnitettäessä anturia.), perään teräsharjaa. Kallistuksenvakaajan niveltangoissa olevaan torx kantaan kannattaa kärki lyödä kiinni, säästyy kannan pyöristymiseltä helpommin. Kohdassa 24 oleva abs anturin kiinnike kannattaa ottaa tosiaan heti irti vanhasta iskarista ja laittaa kiinni (mahdollisesti liimata jos kiinnitysnystyrät menivät rikki, liima kerkiää kuivumaan) uuteen iskariin. Myös anturi on hyvä siirtää mahdollisimman kauas suojaan jottei kolhi sitä, on herkkiä hajoomaan. Jos käytössä ei ole ruuvipenkkiä, kannattaa kohdat 26 ja 27 löysätä iskarin ollessa vielä kiinni korissa, pois lukien jousen puristaminen puristimilla.
Ja kuten ohjeista voi huomata niin iskarin alapään ylemmällä pultilla haetaan camber kulma. Sitä nyt on vaikea mitata ilman kunnon mittareita. Jarrulevyn yläkohdasta kun työntää kohti moottoria ja painaa pohjaan, niin ollaan vakioalustalla aika lähellä oikeaa. Itse uskalsin nykästä pienen piirun pohjasta irti ja kulma tuli ihan kohdalleen.
Tuos tollasii pikku tipsei, jotka itse koin kantapään kautta.