Kyllä se rallattaa tosiaan 0,4mm välyksellä ja välys määräytynyt silloin -60 luvun öljylaatujen ym perusteella. Venttiilivälysten tarkastus oli silloin huolto-ohjelmassa varmaankin. Itse laitoin rallimoottorin välykset 0,25-0,30 lukemiin kuumana eikä mitään ongelmaa. Tuplaventtiilinjousilla ja rajulla nokalla kovilla kierroksilla nyky öljyillä ei pienemmästä välyksestä ollut ongelmaa. Kuulin jonkun käyttäneen 0,20 välystäkin! Tietysti rallitouhussa tulee välykset säädettyä heti kisan jälkeen ja muutenkin huollettua ja tsekattua asioita useammin. Mutta ei ainakaan rallattanut niin karmeasti yläkerta. Myös montulle kuluneet nostajat siellä nokkaa vasten aiheuttaa ylimääräistä napinaa. Voithan kokeilla pienempää välystä ja säätää takas jos 'hirvittää'. Normi 0,4 välyksellä vakio koneella ei ainakaan hajoamisen riskiä, jos ajat paljon tai kone käy erityisen kuumana.