elikkäs aiheessa mainitussa autossa on seuraavanlaista ongelmaa, lyö öljyä koneen takaa, ilmeisesti kannen tiivisteestä, mutta onko kyseinen tiiviste/massa hankala vaihtaa koti konstein? kun eikäs siit lähde muutakin mukana kuin itse kansi? tai näin olen ymmärtänyt
ja huohotin järjestelmästä on ilmeisimminkin päänvaivaa, aiheesta on jo paljon ja olen lueskellut mut kysyn tässä vielä: ampiais suodin on poistettu aikaisemmin jo, toisen omistajan johdosta ilmeisesti kun ei löytynyt mutta paikalta löytyi "prikka" jossa 8mm reikä keskellä, ei helposti ainakaan irronnut, mutta onko alkuperäisesti semmost samassa paikkaa kuin ampiais suodin? ja kuinka kattava huohotin järjestelmä on kun se putsattu mitkä löyty sen ilma haitari putken alaosasta ja yhä puhaltaa moottorissa? voiko aivan *elvetin *askanen ilmansuodatin vaikuttaa siihen että puhaltaako vai imeekö kone? käytännössä voi vaikuttaa mutta kysynpä kumminki täältä viel.
kiitos jos jaksoit lukea sekavan viestini ja kiitos jos kykenet auttamaan! itellä ei kauheeta kokemusta auton huollosta mutta pikku hiljaa