Samppasport  Futurez

Tulppa murheita

  • 6 Vastauksia
  • 2528 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa johape

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Tulppa murheita
« : 07.05.2015, 13:25:29 »
 ELI kysees rempattu b-18 jossa D nokka ja 40 lortot  käy ja kukkuu nätisti kiihtyy ja kulkee mutta nyt ilmenny ongelmia tulppien kans ne ei kestä.
 oisko ehdotuksia mikä merkki ja lämpöarvonen vois toimia nyt oli jotkut NGK:t viimeks ??????

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7620
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Tulppa murheita
« Vastaus #1 : 07.05.2015, 14:24:27 »
Onko seosmittaria? Ettei kävis reilusti rikkaalla?
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Tulppa murheita
« Vastaus #2 : 07.05.2015, 18:06:52 »
Vaihda tulppamerkkiä, ngk:t ei kestä yhtään rikasta seosta. Densot todettu monessa merkissä hyviksi.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7620
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Tulppa murheita
« Vastaus #3 : 07.05.2015, 18:25:37 »
Mikä sitten on rikas seos. Mulla ollu vissiin tulpissa vikaa, kun säätövaiheessa kohtuu tuhti 10,5 AFR bensalla (vino/tina)turbomoottoreissa ei ole tuottanut minkäänlaisia ongelmia NGK:n perustulpille. Tosin ei niissä ole ollut kuin "useita satoja hevosvoimia". Kunhan vaan muissa sytkäosissa riittää potku. Näissä koneissa NGK:n seiska on toiminut oikein hyvin. Onko se silloin tappikoneen tulppana BP7HS. Siitä voi käännellä sitten muihin merkkeihin jos niitä haluaa testailla.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa sopanja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 225
  • www.vrcf.fi
Vs: Tulppa murheita
« Vastaus #4 : 07.05.2015, 18:59:00 »
Mulla on toiminut hienosti NGK B8HCS. Maksaa vähän enemmän mutta ei ole ollut ongelmia paksujen seoksien kanssa kaasareita säädettäessä.

Poissa Kari Grandi 240

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
  • www.vrcf.fi
Vs: Tulppa murheita
« Vastaus #5 : 07.05.2015, 21:18:30 »
ELI kysees rempattu b-18 jossa D nokka ja 40 lortot  käy ja kukkuu nätisti kiihtyy ja kulkee mutta nyt ilmenny ongelmia tulppien kans ne ei kestä.
 oisko ehdotuksia mikä merkki ja lämpöarvonen vois toimia nyt oli jotkut NGK:t viimeks ??????

Kerro enemmän motista ja kuvaile, että miten ne tulpat eivät kestä?

Onko saatavilla kuvia tai edes sanallista kuvailua tulpista tai edes siitä huonoimmasta, mikäli kaikki tulpat kuolevat suunnilleen samalla tavalla? Kerrothan myös lämpöarvot jne.

Poissa johape

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: Tulppa murheita
« Vastaus #6 : 08.05.2015, 06:54:21 »
 niin kone perus 1,8  jossa  d nenä ja kärjetön sytkä nää kaikki uutta osaa kapineella ajettu n.900 km.
kaasarit säädetty niin analysaattoria käyttäen ja pikkusen myös pers tuntumalla en ny muista suuttimien kokoja
mut tais jäädä vähä rikkaammalle kun silleen tuntu toimivan parhaiten. viimesin juttu oli näin lähtö tallilta kaikki hyvin n.30km ajomatka ja prötääminen alko
tulpat irti ja täl kertaa 1 kynttilä se oli pikimusta  ed.kerta muistaakseni oli 3 kynttilä. mut kaikil kiitos koitan noit vaihtoehtoja tulpis mitkä annoitte :)
« Viimeksi muokattu: 10.05.2015, 07:50:37 kirjoittanut johape »

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron