Carcom Oy  Elekma

Tee se itse ilmastoinnin täyttö

• 5 Vastauksia
  • 9354 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa motocykler

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Tee se itse ilmastoinnin täyttö
« : 01.09.2015, 19:02:46 »
Tuli tämmönen juutuubista vastaan. Mahtaako suomessa saada yksityinen ostettua mistään?

https://www.youtube.com/watch?v=SHg2xRMnM38
Volvo v70 d5 -07, 855 t5 -95

Poissa Häkämies

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Tee se itse ilmastoinnin täyttö
« Vastaus #1 : 02.09.2015, 09:45:22 »
Sarvikuonojen maassa ymmärrettävästi vaikeaa. Ainut mistä huomauttaisin, että letkusta olisi voinut puhaltaa kaasulla ilmat pihalle ennen liittämistä. Ilmeisesti tuollakaan ei sitten lopulta ole merkitystä.

Poissa sekokupu

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • Volvo Rapist Club Finland
« Vastaus #2 : 07.09.2015, 21:20:47 »
Tuli tämmönen juutuubista vastaan. Mahtaako suomessa saada yksityinen ostettua mistään?

https://www.youtube.com/watch?v=SHg2xRMnM38

Luvanvaraista puuhaahan tuo on, vissiin koko euroopassa, tosin, ainakin yhdessä euroopan maassa myydään tuommoisia vermeitä.

Poissa Pekko-poika

• Grand Luxe
  • **
  • Fook Mii and Fook Yu!
« Vastaus #3 : 07.09.2015, 21:51:26 »
Luvanvaraista puuhaahan tuo on

Huoltotyöt kaupallisessa mielessä on.
Tuota kaasua ja laitteita taitaa saada silti ostaa kuka tahansa mattimeikäläinen, niinkuin monia muitakin kaasuja ja työvälineitä. Jopa meiltä töistä saa ostaa tuota tavaraa pikkutölkissä.

Tuollaista tuning-kertakäyttökaasupulloa mittarilla tuskin suomenmaasta kuitenkaan löytyy:)
Keltainen
Sininen

Kouvolan köröttelijät.

Poissa takarlss

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 17.09.2015, 23:38:14 »
Kylmäainetta ei saa ostaa eikä myydä kuin Tukesin hyväksymä kylmäliike. Pelkkää ainetta ei saa myydä yksityiselle, täyttöhuolloissa myydään epäsuorasti siis.

Terv. Kylmäasentaja

Poissa sekokupu

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • Volvo Rapist Club Finland
« Vastaus #5 : 25.09.2015, 17:59:11 »
Huoltotyöt kaupallisessa mielessä on.
Tuota kaasua ja laitteita taitaa saada silti ostaa kuka tahansa mattimeikäläinen, niinkuin monia muitakin kaasuja ja työvälineitä. Jopa meiltä töistä saa ostaa tuota tavaraa pikkutölkissä.

Tuollaista tuning-kertakäyttökaasupulloa mittarilla tuskin suomenmaasta kuitenkaan löytyy:)

Mikähän on muuten työpaikkasi jos sieltä saa tuota ostaa? Kiinnostaisi kyllä hieman tietää, nimittäin siitä kun jää kiinni niin ei kohta tartte enää siinä puljussa kylmäaineesta haaveillakkaan edes omaan käyttöön. :)

Carcom Oy  Elekma