Morot taas täältä korvesta mulla 05-s40 kymmentä ja ajettu 297000km elikkäs aika monta suolaryöppyvä on tuokin kulkine saanunna osakseen.Ja tuossa heinäkuussa meni pohjan puhistuksessa ja maalauksessa/massauksessa pariviikkoa!käsityönä tehtynä.Siinä samalla huomasin nuo samat paikat takaluukussa oli sinkki lähtenyt "kiehumaan"maalin alla suolan vaikutuksesta
ei varsinaisesti vielä ruosteessa muutakuin siitä pisteestä josta oli muovi tärisyttänyt maalin puhki.Sama oli pohjassa kaikki nuo pistehitsaus kohat kiehunu.Pahimmat paikat oli nuo renkaskotelon iskarin kupit olivat jo umpi ruostessa!!!.Helevetin moinen homma muuten puhistaa käsipelillä hiekkapuhallushan olis ollut aivan toinen juttu

Elikkäs ei kannate tuudittautua sinkin antamaan suojaan toki se hiastaa ruostumis prosessia ja toisaaltahan se ei ole kuumasinkitys niinkuin esim peräkärryissä taitaa olla joku sinkki maali.

Se ei vissiin v-50 sessäkään oo alumiinia toi lunkka toki sekään ei takaa etteikö hapettuisi kokemusta s-80:ppisestä aikanaan.