Kyselinki apuja tuolla somen puolella mut kokeillaan vielä täältä.
Kyseessä siis volvo 740, b230ET moottorilla. Asensin siihen viking lastun ja rajapaineventtiilin. Muutaman hyvin toimineen kilometrin jälkeen huomasin että lataus jännite on normaalia matalampi jonka jälkeen auto sammui. Startilla auto lähti käyntiin mutta sammui melkein heti uudelleen, pääsin kumminkin nilkuttamalla kotiin. Mistä siis vikaa etsimään?
- Ykk ja rpm antureista samat vastukset
- ei hall-anturi
- Bensa hommat kunnossa
- imm:stä järkevät resistanssit
Auton saa käymään huonosti pumppaamalla kaasua koko ajan, ahdot vaan ei nouse ollenkaan. Turbo pyörii herkästi kyllä
Tuntuu kun auto ei saisi kakkua tarpeeksi, mittarillisen b-säätimen asensin että näen paineet ja nostin paineet normaalista 2,5bar neljään jonka jälkeen tuntuu että auto käy pidempään tyhjää. Kokeilin suuttimen liittimeen T10 polttimoa eipä vilkkunut. hehkui todella heikosti onko tässä matala ohmiset suutimet vai onko jännite liian pieni?
Jos Hyvinkään nurkilla olis joku keneltä sais lainaan moottorin ohjain boksia niin olisin kiitollinen. Ps ilmatteeks ei tartte vaivaa nähdä