Eli ensimmäinen koodi on 0x0115 - Communication between control units Communicational problems with SAS, signal missing
Onko tämä tullut seurauksena penkityksestä kun etupyörät pyörii ja takapyörät ei? Vaatii ainakin hetken ajon penkin jälkeen että abs valo sammuu ja lakkaa valittamasta että ajonvakautus ei ole käytössä. Sain muut koodit Bsr PPC-3 laitteella nollattua paitsi tämän sekä vasemman peilin koodin kun siinä ei se lämmitys toimi.
Toinen koodi on 0x6806 - Turbocharger (TC) control system flow fault
Tämä Bsr:n mukaan voisi johtua niistä letkuista mitkä menee ahtopaineensäätimelle tai itse säätimestä. Säädin on vaihdettu noin 1kk sitten uuteen alkuperäisosaan ja samalla tarkistettu letkut ja ei näkyviä vuotoja ainakaan silloin. Täytyy kohta tarkistaa uudestaan kun tulen asioilta. Tämä koodi hävisi nollauksessa ja pitää katsoa tuleeko takaisin. Jos tulee niin täytyy varmaan vaihtaa vanha säädin takaisin kiinni koska sitä ei vaihdettu sen takia että siinä vikaa olisi.
Autossa ei ainakaan tämän toiseen koodiin liittyen mitään muutosta huonompaan suuntaan.