Jep,murteita taipuu kyllä useitakin. Mutten ole niinkään atk ihmisiä,enkä roiku foorumeissa ellei ole sitten kysymyksiä! Mutta kiitos paljon
tästäkin. Meinaan, Kävin läpi kaikki mahdolliset temput ja vinkit mitä foorumeista ja ns. hakujen perusteella voi saada! ja Kiitos paljon teile, Joilla on kärsivällisyyttä vastata epätoivoisiinkiin kysymyksiin! Jouduin nyt kumminkin viemään autoni siniselle tarkkistettavaksi,-
kuin ei mikään tässä tapauksessa auttanut. Ja pyysin vain sulkemaan hällärit, ja nollaamaan sen syysteemin jotenkin niin että se toimisi
taas! Siniseltä soitettiin 4pvnä, ja todettiin että syynä on ajonesto joka on kytkeytynyt päälle. Ja joss ne lähtee etsimään todellista -syytä , joutuu ne purkamaan kaikki koelaudoista lähtien niin että se koittuu tolkuttoman kalliiksi! Joten, päädyttiin sellaiseen ratkaisuun
että sähkäri ohitti ajoneston ja näin ollen ajon esto joka on usein riesana vanhemmissa malleissa jäi tässä tapauksessa pelistä kokonaan pois! joten auto toimii nyt perinteisesti vain avaimella,ei kaukoja eikä enää turhaa rahan menoa vanhoihin tempuileviin ajoestoihin. Hyvä joss ne toimii, mutta oikeasti painajainen kun ne alkaa tempuilemaan! Ai niin, kyseisen vian etsiminen ja ajon eston-
ohittaminen ei ollut niinkään edullinen 391e! Mutta,parempi sekin kun,se toinen ratkaisu. Täytyy vielä mainita sellainen juttu,että ennen
tätä volvoa oli käytössäni cryssler voyager 96v. Ja siinä oli tämä kyseinen ns.tauti ajoestossa,että se teki sen 2kk välein 2v ajan! Vaikka
käytettiin korjaamolla ynm,ynm lopulta alarm set paukahti ukkosilmalla päälle ja koko auto otti tilttiä,eikä enää sen jälkeen käynistynyt ja jäi seisomaan. Luulin pääseväni kyseisestä kirouksesta ostaessani hyvänkuntoisen käytetyn volvon? Ja hyvänkuntoinen onkin, paitsi
tämä yhtä äkkinen yllätys oli liikaa! Mutta nyt on kaikki OK, ja on mukavaa ajella taas volvolla. Iloista loppukesää kaikille ! Terv.Ka volvo
