Öljyä ei syö, kone on rempattu ~7-8tkm sitten, eli perusasiat pitäs olla kunnossa. Niin ja juu tarkistelin eilen kaasuläpän asentoanturin ja sen säädön, (jäi tosta listasta epähuomiossa pois) ja sekin toimii kuten pitää. Käy nätisti, välillä tyhjäkäynnillä pätkäsee, ihan kuin jättäs sillon tällön kipunan saamatta/antamatta. Sytkäosista on uutta tulpat, tulpanjohdot, pyörijä ja jakajan kansi, sytkämoduli on reilu puoli vuotta vanha. Vuoto pakoputkessa tuli korjattua jo aiemmin, eilen vielä varuiksi vaihtelin pakosarjan tiivisteet ettei ainakaan ennen lambdaa enää huokailisi.
Kai se on kattiostoksille mentävä.
Edittiä:
Jotta tästä olis jotain hyötyä ja oppis jotain, niin kuinka tuosta näkee että pätkii, ja ettei käy rikkaalla vaan että aine tulee muuten raakana läpi? Olen luullut että kun HC ja CO on molemmat rikkaalla, se olis merkki rikkaalla käymisestä, mutta ilmeisesti ei ole koko totuus?