Jännä jos pelkällä lisäaineella saavutetaan 5% pudotus co2 päästöissä niin miksei auton valmistajat laita joka autoon uutena sitä jo?
Saisi myytyä -5% pienemmillä päästöillä ja kauppa kävisi.
http://www.xado.co.uk/images/approvals/approvals%20large/TUV_Report.pdfMutta nuokin rahat kannattaa säästää, ei se RVS niin hieno tuote ole, että mitään rikkinäistä korjaisi.
Jos kulumista haluaa ehkästä niin ehkä nykyöljyillä turha tuote. Harvemmin kuluneisuuden takia koneet nykyään pettää. Toista se taisi olla 70-80 luvulla?
Ja nuo mun omat kokemukset ois voinut toimia pelkillä öljynvaihdoilla (golfin askin ulina). Rikki tuo bemari oli, eikä sitä mikään maapallon kemiallinen aine enään pelastanut.
Mistä se RVS aine tietää oikeasti, että pitää mennä just siihen "nelosen imunokan päähän mikä kulunut 0.1mm" eikä kaikkiin nokkiin. Tai öljypumppuun... Tai siihen yhteen kuluneeseen nostajaan? Tai mihin tahansa? Tuntuu aivan mahdottomalta...
Ainehan ei tartu esim. synkkarenkaisiin vaihdelaatikossa. Jotenka niihin on turha kokeilla.
Työkaveri ajo mökille ja puolessa välissä matkaa kaato RVS koneeseen. Voi sitä p*skanjauhantaa että puolella teholla jo suti renkaat ja HETI tuli ainakin 20hp lisää! Johan se valmistajakin sanoo että menee tuhansia ennenkuin eron huomaa.
Mä sain askin hiljaseks, muut työkaverit ei huomannut mitään eroa autoissaan.
Meillä kävi tuo RVS esittelijä myymässä -50% tuotteet. Kovasti pomo niitä laitto poikansa kisacrossi pyöriin, tiiä sitten mikä niissä kahdessa mihin laitto kun niistä tuli dynossa 4hp vähemmän... Kolmas kone samoilla osilla anto 4hp enemmän kuin nämä kaksi rvs konetta. Liekkö vain sattumaa.
Kuluttajaa on niin helppo huijata, kun ei pysty kahta samanlaista vertailukohdetta toteuttamaan. Tai sitten se toimii oikeasti ja Mobil ei ole vielä kaavaa saanut ostettua?
