Heipähei
Sellainen ongelma on volvon kanssa että turbo ahtaa vähän liikaa ja sitä on seurattu ahtopainemittarista, parhaillaa piikki on siellä 1.5 kieppeillä jo 1.2-1.3 kohdalla alkaa katkomaan syöttöjä ja auto rykimään, hukkaportin kelloa tässä on epäilty mutta sellaisen muutoksen kun teki että yhdisti TCV:lle menevän punaisen letkun ja hukkiksen kellolle menevän keltaisen letkun niin minkäälaista ylipaine ongelmaa ei ole, auto ahtaa silloin hukkaportin jousen paineen verran eli noin 0.5 bar, onko kellään ollut samanlaista ongelmaa ja voiko TCV venttiili pettää tuolla tavalla? netistä lueskelin niin yleensä kuulemmat rikkonaisena jäävät auki asentoon jumiin (ei ahda kunnolla) . Hukkiksen tankoa on myös säädetty vähän ennen TCV venttiilin sörkkimistä, oli hyvin vähän vaikutusta ylipaineeseen

sekä TCV:lle menevät letkut että hukkaportin kellolle menevät letku tarkistettu eikä reikiä havaittu niissäkään. Ja onko mahdollista TCV venttiilin kuntoa tarkistaa muuten kuin tuolla ohituskikalla minkä tein?