Loistavaa oppimateriaalia Chili!> Siitä kiitos!
Laitahan sitten laturin kiristinlaakerin vaihosta ym. jakoremmihommasta
yhtä perusteellista ohjetta ,niin johan rupee tee se itse kynnys alenemaan

.
-bensapumpun vaihto
-koiranluut
-vetarin laakerit+murros rempat
-kytkin + kampiakselin stefan vaihto kuvasarjana
-huohottimen putsaus seikkaperäisesti koko putken alueella
jne. yleiset perus huollot joista jo jonkinverran lieneekin jotain kuvituksen ym. tapaista väännetty täälläkin sivustolla.
'>tuolla samalla selkeydellä rautalangasta vääntäen niin hyvää osviittaa
monelle tee se ite tyypille!
Ps. miten sen venttiilin sais pellaamaan 6 egellä?>WD ei ihan riittäny ja lorinahan siellä putkessa käy jos venttiiliin reiällisen tiivisteen kera asentaa?>sieltä näyttäs ilmanputsarillekkin tulleen vettä?>saapi kuuman/kylmän koneen karstat "automaatti" polteltua ,ku tuota vesihöyryä sekaan laskee>kierrätetään eli suomeksi pakoputken puolelta johdetaan kaasuja/siis sitä H 2 o:takin osa takaisin imusarjaan ,jotta palais paremmin/kuumempana kunnes katti toiminta lämpösenä> sitten lasahtaa venttiili kiinni jos sattuu pellaamaan>näkyypi olevan aika usein jumissa moinen härpäke,mekaaninen,sähkönen,tai alipaine ongelma päällänsä ja hana aena aaki

.>karhutölkistä tiiviste sinne ilman reikää auttoi minun sielun rauhaa> (uusimmat mallit vetää herneen nuhanenään tästäkin se ohjelmointi pittää myös kuulemma sovittaa uusiksi>ihanan halpaa jee..) anyway tuo veden syöttäminen koneeseen ei toimi>tarviis olla puhtosta bensaa ja sillä vesibensalla vasta päästöö ja kulutusta tuleekin hurjasti ,päästöjäkin enemmän kuin 3 min raakana pukkaa lämmetessään?