Joo se raja jää yllättävän helposti. Siinä saa kyllä hioa niin millimetritouhulla, että jossain vaiheessa ei vaan yksinkertaisesti nappaa enää. Pirullisinta on se, että vaikkei rajaa tuntisi sormin mut näkee silmin, niin se raja tulee näkymään myös maalien päällä (vaikka miten vetäis maalia ja lakkaa, niin eip auta). Kärsivällisyys hiomisessa palkitsee kohtuuhyvällä jäljellä. Mut jos meinasit maalata myöhemmin kunnolla, niin eipä tuo nykynen raja ole kuin hetkellinen haitta.
Aika tiukat rajaukset olet sanomalehdellä vetänyt konepeltiin. Mulla oli vekkiä takapuskureissa, ja vedin suunilleen samanlaista rajausta. Lopulta jäi niin selvät maaliviirut pintaan, että revin sanomalehdet pois ja päätin vetästä lähestulkoon ilman rajauksia uudestaan maalit. Ihan ok jälki lopulta tuli.
Eli jos paikkamaalata halusit, niin melkeen suojaisin nuo muut paikat niinkuin olet tehnyt, puskurit ja sellai. Mut konepeltiä ei kannata noin(kaan) tiukasti rajata. Tietty jos myöhemmin laitat Volvon orkkis -metalliväriä pintaan, niin tuo nykynen rajauksesi voi olla maalipinnalle itseasiassa "pelastus" (ettei tarvi hajota siihen, että tarvikemaalia ympäri konepeltiä...käy sitä siinä sitten puhdistelemaan

)