EngineControlUnit, eli moottorinohjaus. Laatikossa apparin lokasuojassa, ei nyt ehkä ihan ensimmäinen vikapaikka mitä etsisin.
Uusi suodatin täynnä löpöä kiinni ja koittaa lähteekö käyntiin. Sitten pumpun ajoituksen tarkistus, voi olla vaikka hihnasta lähtenyt hampaita tai muuten vaan hypännyt/venynyt.
Pumpun hihna tai rulla(t) voi tosiaan olla tiensä päässä, meillä porsi se taaemman rullan kierretappi kannesta irti. Auto ei kyllä sammunut mutta tuli käynnistysvaikeuksia ja käynti muuttui epämääräiseksi kun ajoitus meni ihan metsään.
Jos suodattimen vaihtaa niin toki sitä uuttaa ei täytetä mistään kannusta kaatamalla kuten jotkut tekee, suodattamatonta löpöä pumpulle... se on mannaa.
Joku ihan simppeli johtovikakin toki, tarvi kuin akkujohto olla sopivasti kupassa niin jo tulee problems.
Mites näissä oli toteutettu polttoainetankin huohotus? Tukossa ja kun aikansa ajelee niin eipä jaksa enää imeksiä ainetta.