Nokat riittävät sinne 400-500hv välimaastoon, riippuu enemmän kannesta, venttiileistä ja ahtimesta kun nokista. Eniten tuossa ahdistanee tuo pieni kansi. Isoventtiilinen 2,3/2,5L (96mm poraukselle) kansi mahtuu paikalleen, mutta venttiilit ovat ihan hilkulla että ottavatko pytyn reunaan kiinni.
Jos kairaat vakio kantta niin vakio nokat riittävät 450hv, etenkin jos kairaat ja siistit edes vähän kantta ja vaihdat vaparin tai paremman imusarjan. Tuo turbokoneen vakio imusarja ei ole mikään hyvä kierroksilla (tosin vakio nokatkaan eivät ole).
Muista että rakennat kokonaisuutta, eli asetat tehotavoitteen ja KAIKKI osat sit sen mukaan, älä esim ylimitoita 450hv koneeseen 900hv koneen nokkia tai ahdinta. Kankia, mäntiä jne osia jotka eivät suuremmin vaikuta ilman virtaukseen ei kauheasti voi mitoittaa päin prinkkalaa, mut nokat, kannen kanavat ja virtaukset, imu ja pakosarjat voi mitoittaa väärin.
Jos nokkia vaihdat, niin vaihda maltilliset nokat tilalle (esim penta 16v tai vapari B234F riittävät todistetusti 6-700h tai MALTILLISET virinokat), eli 10-11mm nostoa ja 280astetta tai alle, ei mitään 290-320asteisia 12-14mm nostoisia turbokoneeseen, 2,0L lohkolla ne eivät vaan toimi, vaan saat ylävireisen koneen pienellä toiminta alueella. Yksi kaveri täällä foorumilla ei kerran noudattanut mun neuvoa, ja vaihtoi ekan penkityksen jälkeen pettyneenä nokat maltillisempiin. Ei siitä sen enempää.

Vaparivirissä sit rajut nokat, turbokoneella maltilliset toimii paremmin 400-900hv teholuokassa. Muista kokonaisuus, pieni ahdin (55mm siivet ja alle) ja rajut nokat ei toimi, sit jos on joku HX62-70 kokoinen ahdin ja tehoa 900hv-> ni voi laittaa ne 12-14mm nostoiset 300 asteiset nokat, kun se kone ei kuitenkaan toimi kun 6000rpm-> radalla.

Kampiakseli kestää kaiken minkä vakioromuilla saat irti, 600-700hv on todistetusti otettu 55mm runkolaakereilla. Itsellä kaikissa koneissa 55mm runkolaakerit ja ahtopainetta B230FT 1,5bar ja AQ171turboissa 2,3bar (hukkis tulpattu, HX40super kokoiset ahtimet). Tehoa on aika varmasti 5 alkava lukema ja vääntöä 7 tai 8 alkava lukema tällä hetkellä. Avatarin alla 7v sitten penkitetyt luvut. Itsellä H-kanget sisällä ja 2,5L (penta 16v), toisessa koneessa vakio AQ171 männät, toisissa B230FT (16v 2,5L koneessa 3mm sorvatut iskun takia).